czwartek, 10 kwietnia 2014

Chwilowe wstrzymanie

Dzisiaj tak... Inaczej..
Powiem jaka jest sytuacja:
Otóż..
Nie mam weny. Znaczy... Mam wenę, ale nie potrafię tego przelać w słowa...
W głowie mam pomysły.
Ale gdy jednak usiądę przy kartce, czy przy laptopie to.. Blokada... Mam znów jakąś blokadę w pisaniu.
Jest też taka opcja, że Chapter 3 będzie krótki (jak chce by były notki w tej miniaturce) i... głównie właśnie chyba opisy... Wiem, jak zakończę następny rozdział, ale muszę coś do niego dopisać, by do tego jednego zdania dojść xD .
Czekajcie proszę...
Pozdrawiam,
Kaja.

5 komentarzy:

  1. Czekałam, czekam i czekać będę zawsze.
    Nawet jeśli miałabym czekać kilka miesięcy.
    Będę z tobą do końca i jeszcze dłużej.
    Uwielbiam czytać wszystko, co piszesz.
    Mam nadzieję, że ten komentarz Cię zmotywował.
    Czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak jak koleżanka powyżej. Będę z tobą do końca.

      Usuń
  2. czekam


    -----
    clover.
    http://hgranger-dmalfoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiscie wiernie ;** mrrrr... <3 tak dla ozywienia xdd haha. :D WENY! Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy