czwartek, 22 sierpnia 2013

Liebster Award + Info na końcu

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Dostałam nominajcę od: http://nienawiscklamstwomiloscdramione.blogspot.com/ za co serdecznie dziękuję
Odpowiedzi na pytania.

1. Masz rodzeństwo?
Tak. Mam starszego brata.

2. Dlaczego taka tematyka?
Ponieważ kocham Dramione i chcę tworzyć własną historię ich miłości

3. Masz jeszcze jakieś zainteresowania?
Oczywiście. Kocham jazdę konną, rysuję, zajmuje się zwierzętami i gram na instronemtach.4. 

Draco vs. Ron
Draco! <3

5. Piszesz jeszcze jakieś blogi? Jak tak, to podaj linka
Mam jeszcze inne blogi. Linki znajdziecie po prawej stronie bloga :)

6. Ulubiony gatunek muzyki
Różnie. Zależy co wpadnie mi w ucho ;)

7. Idealny chłopak/ dziewczyna?
Musi być czuły, troskliwy, opiekuńczy i odpowiedzialny. By mnie rozumiał i umiał pocieszyć/wesprzeć.

8. Śmierciożercy czy Zakon?
Zakon

9. Czy adminujesz jakąs stronkę?
Tak. Mam nawet dwie własne, nie licząc FP bloga :P

10. Do której klasy teraz idziesz?
Do drugiej gimnazjum.

Pytania:
1. Jaki patronus?
2. Co sądzisz o Sevmione?
3. Ulubiony członek Zakonu?
4. Ulubiony członek Śmierciożerców?
5. Co sądzisz o Draconie?
6. Masz jakieś inne hobby?
7. Skąd pomysł na te opowiadanie?
8. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
9. Ulubiony pairring? (nie licząc Dramione, o którym piszesz :P)
10. Ulubiony kolor?

Dziękuję za nominację i gratuluję nominacji Cave :)
Info!

Jeżeli byście chcieli mnie nominować, to możecie, jednak nie będę tego dawała w postach. Stworzę zakładkę "Liebster Blog Award" i tam będę dawała linki tych osób które mnie nominowały i w jakim dniu.
Pozdrawiam,
Kaja

1 komentarz:

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy