czwartek, 22 sierpnia 2013

Zwiastunik :)

Właśnie jest 0:11 godzina, a ja przy kompie :P . Trzeba korzystać, jak są wakacje xd. Dobra... właśnie skończyłam i wrzuciłam zwiastun na drugą część tego opowiadania, które nosi tytuł "Spodziewaj się niespodziewanego". Pracowałam nad nim tydzień. Właśnie kończyłam, a tu komp się zawiesił i wszystko musiałam od nowa. Wyszło gorzej, ale jest lepszy od zwiastunu pierwszej części :P .
Łapcie !


Znajdziecie to też w pasku bocznym :) . Co o nim sądzicie, ale szczerze. Napiszcie w komentarzu. Pozdrawiam wszystkich!
Kaja

4 komentarze:

  1. Świetny jest! ^.^
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. meeeeega <3 nie mogę się doczekać:)


    ------
    clover.
    http://hgranger-dmalfoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun drugiej części jest obiecujący. Na pewno wiele się wydarzy! :) Dobra robota!
    Pozdrawiam Lily M. ;*
    P.S Przepraszam, że tak długo nie komentowałam, ale miałam lekkie zawirowania życiowe. Teraz postaram się komentować na bieżąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Mój Ty Kochany Merlinie.!
    Zwiastun zabójczy *.*
    Kuźde no już mnie zżera ciekawość :_:
    Świetna robota skarba ;3

    Całuje : To$ka

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy