piątek, 2 sierpnia 2013

Sowa #1

Na początek dwie rzeczy nim przejdę do sensu tej notki:
1. NIE zawieszam bloga!
2. Rozdział został wysłany i powinien ukazać się do końca tygodnia

Sens notki:
Właśnie stworzyłam pewny blog potterowski. Nosi on nazwę: "Prorok Codzienny - Artykuły, Ciekawostki, Wywiady i inne informacje".
Bardzo gorąco zachęcam! :D
Jest także nabór do współpracy! :D
Pozdrawiam,
Kaja

EDIT ! 
Pomocy! Pomocy! Pomocy!
Potrzebuję WASZEJ pomocy!
Teraz robię listę aktorów, którzy mają się wcielić w dzieciaki naszych bohaterów! 
Pomóżcie mi!
Podajcie mi imię i nazwisko dziewczyny, która może być Jean! (córką Miony i Dracona)
Pomóżcie mi proszę!
Będę bardzo wdzięczna!

Dodatkowe informacje:
Najlepiej by było, gdyby osoba, która ma "wcielić" się w postać Jean była nastolatką (15-16 lat)


EDIT 2 !
Już nie ważne z tym poprzednim Edit :) Już mam. Pomogła mi To$ka, za co jej dziekuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy