niedziela, 10 listopada 2013

Info + Zapowiedzi (do wyboru!)

INFO
tsa... nie ma to jak pisać taką notkę 
o czwartej nad ranem xD

Rozdziały... Będę się starała je dodawać co niedzielę. Planuję zrobić tak, żeby Epilog dodać w moje piętnaste urodziny, a zaraz po Epilogu będą podziękowania, razem z filmikiem z YT z moim udziałem. Grafik wygląda następująco:

44 - 17 listopada 2013 rok
45 - 24 listopada 2013 rok
46 - 1 grudnia 2013 rok
47 - 8 grudnia 2013 rok
48 - 15 grudnia 2013 rok
49 - 22 grudnia 2013 rok
50 - 29 grudnia 2013 rok
51 - 5 stycznia 2014 rok
52 - 12 stycznia 2014 rok
53 - 19 stycznia 2014 rok
54 - 26 stycznia 2014 rok
55 (Epilog) - 29 stycznia 2014 rok ~ [wyjątek! W środę będzie Epilog ;>]

Dość prosty ten grafik ^.^ . Spróbuję go dobrze "dopracować" xd. Teraz główkować nad tym, by to jakoś tak podzielić akcję właśnie przez te jedenaście pozostałych nam rozdziałów (nie wliczając Epilogu).


ZAPOWIEDZI!

Skoro w urodziny skończę tego bloga, to od razu rozpocznę nowy. W tym samym dniu. W głowie miałam bodajże... około pięć pomysłów na nowe opowiadanie Dramione. Przemyślałam wszystkie i z tych pięciu, zostały mi tylko dwa xD. Ten jeden przyszedł mi do głowy, jak jadłam tosty xD. A drugi... możecie rozpoznać czytając zapowiedź ;D . Zacznijmy od pierwszego...

I. Because I Love You - Dramione
Ogólnikowo:
Pairring poboczny: Harry x Ginny x Blaise
Czas akcji: Po szkole
Pomysł na tytuł: Jakoś przyszły mi na myśl te słowa i pozostały
Planowanych części: Jedna część
Planowanych rozdziałów: 15-20 (wraz z Epilogiem)
(upatrzony) Szablon: http://dzudi91.deviantart.com/art/dramione-Draco-Hermione-392921273?ga_submit_new=10%253A1376400771 z szablonarni: http://land-of-grafic.blogspot.com/
-------
Opis zapowiedzi:
{będzie taki opublikowany na nowym blogu}
Dracon Malfoy jest już przemęczony pracą. Razem ze swoim najlepszym przyjacielem - Blaisem Zabinim - postanawia się zabawić i odprężyć się. Udają się do klubu ze striptizem. Doznają tam wielkiego szoku, kiedy spostrzegą tam kobietę, która już nie miała wielkiej szopy na głowie, tylko miała je długie i ciemne, sięgające do łokci. Niby taka grzeczna dziewczynka, a pracuje w takim miejscu? To nie była ta Hermiona Jean Granger, którą znali. Jednakże Blaise'a bardziej przeraziło to, iż przy innej rurze jest rudowłosa istota - Ginny Weasley. Kiedy Miona orientuje się, że Malfoy ją tutaj widzi, przeraża się. Okazuje się, że kobieta nie pracuje tam z własnej woli. Ktoś ją do tego zmusza, tak jak Ginny. Draco będzie próbował Hermionie wyjść z tego bagna, tak, jak chce to zrobić Blaise rudej.

Kto zmusza je do takiego stanowiska?
Czy Hermiona zwierzy się swojemu dawnemu wrogowi?
Czy między Ginny, a Blaisem coś zaiskrzy?
Czy dziewczęta wyjdą z tego zwycięsko?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
II. Worldwide Dramione
Ogólnikowo:
Pairring poboczny: Ginny x Blaise
Czas akcji: Po szkole
Pomysł na tytuł: Z piosenki zespołu BTR "Worldwide" (jbc. przetłumaczenie: >http://www.tekstowo.pl/piosenka,big_time_rush,worldwide.html<)
Planowanych części: Dwie części
Planowanych rozdziałów: ok. 50 (wraz z Epilogiem/[2] Epilogami)
(upatrzony) Szablon: http://img715.imageshack.us/img715/8351/hermionemiercioerca.png z szablonarni: http://land-of-grafic.blogspot.com/
------- 
Opis zapowiedzi:
{będzie taki opublikowany na nowym blogu}
=pierwsza część=
Dracon Malfoy żyje w szczęściu. Przeprowadził się do Londynu. Jego ojciec już nie żyje. Reszta żywych śmierciożerców została schwytana i zesłana do Azkabanu. Jemu i jego najlepszemu przyjacielowi, Blaise'u Zabiniemu, jak to się mówi... upiekło. Dzięki zeznaniom od Harry'ego Pottera i (o dziwo) Hermiony Granger, nie trafili do więzienia dla czarodziejów. Ku wielkiemu zdziwieniu blondyna, kasztanowłosa szybko się zmyła z tego przesłuchania i do tej pory jej nie widział. Często zastanawiał się nad tym, dlaczego go obroniła, a nie dodawała więcej zarzutów. A co jeszcze dziwnego... głównie broniła Dracona. O Blaise bardzo mało było. Kiedy blondyn nad tym rozmyślał, od razu pokręcił głową i spłoszył te myśli.
Wszystko jest wspaniałe, aż do jakiegoś czasu...
Król Wielkiej Brytanii chce za niedługo oddać tron swojemu jedynemu synowi, Rafaelowi Gerdenowemu, przez co ten musi się ożenić. Władca przeszukał wiele osób, które byłyby godne zostać księżymi. Nie znalazł jednak takiej. Jakiś czas później dowiaduje się on o niezwykłej dziewczynie, która siedzi w uwięzi. Zwraca się do całego Londynu z pytaniem, kto by ją uwolnił. Nikt się nie odzywał od dłuższego czasu, aż ktoś postanowił to zmienić. Draco zgodził się na to. Wyruszył więc w drogę. Szukał ogromnego, starego zamczyska, który był strzeżony przez wilki. 
Gdy dochodzi do najwyższej wieży, blondyn doznaje wielkiego szoku. Była to Granger. Hermiona Granger. Jak kazał mu król, wyruszył razem z nią do pałacu. Podczas drogi znajdują nić porozumienia.


Jakie prawdziwe ma oblicze Rafael Gerden?
Czy Hermiona będzie miała od początku pojęcie, kto ją uwalnia z wieży?
Dlaczego ona tam była?
Czy podczas wędrówki coś między nimi się stanie?
Czy nie będzie za późno, gdy Miona stanie przed ołtarzem z księciem Anglii, na naprawdę tę prawdziwą miłość? 
~~~~~~~~',~,'~~~~~~~~
=druga część=
Dwa lata później...
Draco czuje się najszczęśliwszym człowiekiem na całej ziemi. Ma u swojego boku Hermionę, a za kilka dni, jego córeczka (która jest oczkiem w głowie tatusia) będzie miała pierwsze urodziny. Wszystko wydaje się być rewelacyjnie, jednak tak nie jest. Malfoy zaczyna tęsknić za czasami, kiedy był kawalerem. Na swojej drodze spotyka Karissę - potężną czarownicę - która rzuca na niego zaklęcie, by mógł mieć dzień tylko dla siebie i był wtedy singlem. Na początku czuje się z tym dobrze, jednakże ulotka, z zdjęciem Hermiony, jako poszukiwanej zbija go z tropu. Szuka jej. Nigdzie jej nie znajduje. Po jakimś czasie odnajduje ją, ale ona w ogóle go nie zna, a może nie pamięta?
Młody małżonek próbuje znów spowodować to, żeby go pokochała.

Dlaczego Hermiona go nie rozpoznaje?
Czy uda rozkręcić się czar?
Czego Dracon Malfoy nie docenił?
Jak znów będzie szczęśliwy, o ile... będzie jeszcze istniał.

++++++++++++++++++++++++++++++++++
Na pewno drugą zapowiedź z czymś kojarzycie ;) . Dam miniaturkę osobie tej, która pierwsza odgadnie xD.
Mi osobiście bardziej przypadł do gustu ten drugi, gdyż wiem, że może z tego wyjść naprawdę dobre opowiadanie. Pierwsze? Też mi się podoba. Nie mam pojęcia, czy jest już takie Dramione, podobne do mojej zapowiedzi ;P . Jeżeli tak, a jest to podobne, to jest to przez przypadek i NIEZAMIERZONE. Co o tych zapowiedziach sądzicie to możecie napisać w komentarzu :) . Ale nie głosujcie w komentarzach! Dodam ankietę, która będzie działała do... hm... 28-29 stycznia 2014 roku ;P . Jbc. Nowe opowiadanie będzie na nowym blogu.
Jeżeli naprawdę jesteście ciekawi, co zrobię z tym blogiem, po zakończeniu go, to zapraszam na mojego aska. Jest tam dodana odpowiedź video. Tutaj dam Wam linka: http://ask.fm/KlaudiaW123/answer/103665657925 (sorrki, za lekkie jąkanie się, ale tak często mam przy katarze, który już na szczęście minął xD)
No to co... co mam jeszcze tutaj pisać? Tyle, że na moim zegarku już 05:44, a nadal przy kompie xD. Oczywiście spałam w nocy, słuchając muzyki na komórce przez słuchawki (tsa... mądra ja xD). Ale wiecie co? To co opowiadał mi mój najlepszy przyjaciel, to prawda xD . Tematyka ostatniej piosenki przed zaśnięciem, to mi się to przyśni :o . Ostatnie było: "BTR - Worldwide". I mi się to wszystko śniło na ten temat :o . A najlepsze, że z nim w roli głównej xD.
Nie będę pisała "dobranoc", gdyż już nocy nie ma xD.
Pozdrawiam Wszystkim gorąco i weny przede wszystkim, jak i chęci do pisania! ;**
Kaja Malfoy - Felton

PS: Za jakiekolwiek błędy przepraszam! Jeżeli jakiś znajdziecie, to wypiszcie w komentarzu, a poprawię! Głównie mi chodzi w zapowiedziach :)

PPS: Jeżeli czytam twojego bloga, a zostawiłam tylko jednego, bądź kilka komentarzy, albo nie skomentowałam ostatniej notki, to dopiszcie tutaj swój adres w komentarzach, a wejdę :) .
Głównie to czytam na komórce, więc z komentowaniem to trochę trudno xD.

16 komentarzy:

  1. Zapowiedzi są świetne! Tą druga skojarzyła mi się że Shrekiem. ^^ i osobiście wolałabym tą drugą. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i wybacz, że tutaj ale nie mam dostępu xo komputera i siedzę na telefonie. :c

      Usuń
    2. Haha kobieta zmienną jest i ją też ;-; chyba wolę tą drugą. Znaczy tą pierwszą xD przepraszam, że tak zmieniam i że nie głosuje w ankiecie, ale pisałam Ci dlaczego. :P

      Usuń
  2. Druga zapowiedź ze Shrekiem ! Od razu wiedziałam ! A ta druga najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te zapowiedzi
    Paula ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Shreeek <3
    Ale ja osobiście nie wiem czy nie wolę pierwszej... Ale pewnie i tak zostanę przegłosowana...
    To wiesz co?
    Napisz obie <3
    Lumossy
    im-possible-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + prosiłaś, żeby napisać adres bloga, jeśli skomentowałaś parę rozdziałów, ale nie najnowszy... To piszę, tylko u mnie komentarz pojawił się tylko raz, to nie wiem, czy to się łapie ;)
      Lumossy

      Usuń
  5. Pierwsza bardziej mi odpowiada
    Pozdrawiam
    Lola

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza lepsza a druga to ze shreka <3 !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie 54 rozdział w moje urodziny!!! Będę miała przedostatni rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza pierwsza lepsza !!!!! a drugie ze Shreka <3

    Zapraszam do siebie jeśli czytasz to komentuj
    http://ccnmmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu dawaj 1!!! Kaja, jeśli weźmiesz drugą to cię zabiję <3
    Natalie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę już ten filmik na YT z twoim udziałem.! ^^
    "Ten jeden przyszedł mi do głowy, jak jadłam tosty" leżę i kwiczę xd Genius.!
    Hmm...Trudna decyzja...Obie zapowiedzi są obiecujące, ale chyba bardziej bym się skłaniała ku tej pierwszej ^^

    Całuję : To$ka ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ;( Mi tam bardziej jedynka... Taki oryginalny pomysł...
    Pierwsza to Shrek, druga Shrek Forever ;)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy