poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zapowiedzi

Tak: Znów na tym blogu pojawiają się zapowiedzi.
Nie będę się tłumaczyła, dlaczego tak wcześnie. Po prostu przyszły mi na nie pomysły i wątpię, by mnie opuściły. Jednakże jest jeszcze coś, co mnie smuci. Naprawdę smuci. Nie mam już weny na "Because I Love You". Nie mam pojęcia jak mi się udało zrobić na niego zwiastun...
Jednakże go nie zawieszam.
Także bez bicia przyznaję się, iż utknęłam z tutejszym opowiadaniem, czyli "Til I Forget About You"{A tak przy okazji... Zapraszam tych, co jeszcze nie czytali na rozdział 3 :P}. Nie mam pojęcia, co takiego mogę dalej napisać. Chcę coś opisać o tym czasie, nim Draco poszedł na pierwszy rok nauki w Hogwarcie. Nie mam kompletnie pomysłu... Może lepiej przeniosę się od razu ponownie do Miony? Nie mam pojęcia. Mam nadzieję, że rozdział pojawi się jeszcze, nim wrócę do szkoły. Pożyjemy, zobaczymy ;P . Ale teraz do tematu.
ZAPOWIEDZI!
Jest ich w sumie dwa.
~~~~~~~~
I.
Zainspirowane: Zostało zainspirowane filmem: "Kraina Lodu" :D . Oczywiście coś w tym rodzaju, jednakże jest to kompletnie co innego ;3 .
Tytuł: "Stay with me" - Dramione
Przetłumaczenie: "Zostań ze mną" - Dramione
Data rozpoczęcia: ?
Data zakończenia: ?
Pairring główny: Draco x Hermione
Parring poboczny: Blaise x Ginny
Czas akcji: Po edukacji szkolnej (1999 r.)
Miejsce akcji: Wielka Brytania>London / Francja>Paryż
Narracja: Pierwszoosobowa>Dracon Lucjusz Malfoy / Hermiona Jean Granger(?)
Szablon: ?
Opis: 
~Dracon~
Mam już 19 lat. Od dwóch lat jestem wolny. Wolny od Voldemorta. Wolny od jego ciągłej obecności....
Mieszkam sam. Jestem niezależny od nikogo. Skończyłem z tymi wszystkimi skokami z różnymi dziewczynami. Jednakże czasami bywam wybuchowy i różne przekleństwa wychodzą z moich ust.
Jednakże coś mi w tym moim życiu brakowało... Nie wiedziałem właściwie czego.
Miałem kochającą mnie matkę.
Miałem ojca, który się zmienił.
Miałem Blaise'a - najlepszego przyjaciela - który zawsze mi doradzi.
Miałem wszystko, czego pragnąłem.
Jednakże czegoś mi zabrakło...
Już wiem czego.
Tak :
Ja Dracon Malfoy przyznaję się, że brakuje mi właśnie tej kobiety.
Tej Granger.
Hermiony Granger.
=
Muszę jej pomóc. Nie może sama wyruszyć w ten świat. Nie miałem wtedy pojęcia, jakie konsekwencje będzie miała ta wędrówka.
--
~Hermiona~
Mam 20 lat. Kiedyś marzyłam zostać pracownikiem Ministerstwa Magii, jednakże kiedy ukończyłam szesnaście lat (1985 r.) to przestałam o tym myśleć. Dowiedziałam się prawdy, do której dopiero przywykłam po ukończeniu Hogwartu w tym roku. Wyprowadziłam się z mojego dawnego mieszkania i znikłam. Znikłam do innego kraju. Byłam szczęśliwa.
Miałam przyjaciół.
Miałam Harry'ego Pottera i Ronalda Wealsleya których kochałam jak braci.
Miałam najlepszą przyjaciółkę - Ginny Weasley - która wspierała mnie na dobre i na złe. Kochałam ją jak siostrę, której nigdy nie miałam, chociaż cztery lata temu dowiedziałam się, iż jednak mam siostrę...
Niestety brakowało mi czegoś, co witało mnie każdego dnia w Hogwarcie.
Malfoya.
Dracona Malfoya.
=
Muszę ją odnaleźć. Ona jest gdzieś tam. Gdzieś daleko. Daleko w niebezpieczeństwie. Chodź znam ją od czerwca, to bardzo ją pokochałam i się z nią zżyłam. Malfoy nie chce puścić mnie samej. No cóż... razem zawsze raźniej. Jednakże nie sądziłam, co takiego może się stać przez tę wyprawę w nieznane...
(((((((((((((((*)))))))))))))))))))
II.
Zainspirowane: Nie mam pojęcia... Po prostu mi się przyśniły pewne sceny, a też mogłabym wykorzystać pomysły, których nie wykorzystałam na "Zakazaną"... Dobra.. WRÓĆ! Przypomniało mi się :D . Teoretycznie opowiadanie te, już powstało, jednakże w wersji... niemieckiej. Oczywiście przeze mnie. Chodzi o to, że moja mała kuzynka z Niemiec kocha HP i uwielbia Dramione, więc jak u mnie była to prosiła co wieczór, bym jej opowiedziała co dalej. Także zaczynam opowiadać o tym mojemu przyjacielowi, któremu nie chce się nigdy czytać xD .
Tytuł: "Explore Me Again" - Dramione
Przetłumaczone: "Poznaj mnie od nowa" - Dramione
Data założenia: ?
Data zakończenia: ?
Pairring główny: Draco x Hermiona
Pairring poboczny: Blaise x Ginny ; Harry x Luna ; Ron x Lavender
Czas akcji: Ostatni rok nauki w Hogwarcie
Miejsce akcji: Hogwart
Narracja: Trzecioosobowa/Pierwszoosobowa (w formie opowieści [wyjaśnione w opisie])
Szablon: http://funkyimg.com/u2/4880/732/241100_preview3.jpg z szablonarni http://www.szablonownica.blogspot.com/
Opis:
Witam, witam.
Jeżeli już się przekonałeś jest to blog o tematyce potterowskiej. Widzisz tę dziewczynę po prawej stronie, prawda? No jak mógłbyś jej nie zauważyć! Jest to Hermiona Jean Granger - jedna z bohaterek słynnej sagi Joanne Kathleen Rowling pod tytułem "Harry Potter".
Hermiona także jest główną bohaterką opowiadania, które Ci przedstawię.
Tak, jest to właśnie historia z czasów, kiedy Voldemort opadł, a po wojnie, Hermiona wróciła z przyjaciółmi do magicznego miejsca, jakim był Hogwart.
I nie: Nie będzie to oklepane opowiadanie, że Miona i Draco są prefektami naczelnymi, oraz odprawiają wspólne patrole. Nie! Tutaj znajdziesz kompletnie co innego!
No tak: Nasze dwa światy spotkają się ze sobą, jednakże będą mieli inne zajęcie.
Będą zmiany domów.
Tak. Nie mam pojęcia jak to zrozumiałeś, więc wyjaśnię o co chodzi...
Otóż...
McGonagall, na którą często mówię "Zawsze-Dziewica", wpadła na taki zbzikowanny pomysł, żeby z każdego domu, po jednym uczniu przenieść do innego domu. Wyszło na to, że ktoś z Huffelpuffu do Raveclawu i na odwrót, no i ktoś z Gryffindoru do Slytherinu i na odwrót. Tak: Z domu lwa będzie to Hermiona Jean Granger, a z domu węża - Dracon Lucjusz Malfoy.
Może będę potrafiła Ci zagwarantować czasami dobry humor razem z postaciami. Będę się tego właśnie starała, by poprawić komuś humor.
Jak to się wszystko potoczy? Nie mam pojęcia.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No to macie!
Nie będę robiła ankiety.
Piszcie w komentarzach numery historii, które Wam przypadło najbardziej do gustu ;) . Jeżeli akurat oba przypadły, a nie macie pojęcia, które pierwsze, to napiszcie ;) . Oczywiście miło by mi było, gdybyście uzasadnili swój wybór ;) . Może za niedługo zrobiłabym dla tych zapowiedzi zwiastuny? ;) . Wtedy może nie mielibyście wątpliwości :) .
Czekam na Wasze opinie!
Mi osobiście podobają się oba ^^ . Tyle samo pomysłów na każde (tsia... na te mam, ale na aktualne nie -,-' A weźcie mnie!), więc nie będę pisała, które by mi bardziej odpowiadało jako pierwsze :D .
+Ej... mam pytanie xD . Bo już sama nwm... Niedawno kłóciłam się (czy to można nazwać kłóceniem się? o.o) z moim najlepszym przyjacielem (Też Cię kocham ;3) o to, że słowo "szablonarni" pisze się przez jedno "i" czy przez dwa... Znacie może odpowiedź? xD . Bo w końcu doszliśmy do wniosku, że obydwoje nie mamy zielonego pojęcia xD .

Pozdrawiam!
Kaja.
WENY WAM ŻYCZĘ!
++ Macie tutaj rysunek, który zrobiłam dzisiaj.. WRÓĆ! Wczoraj, gdyż jest już 31 grudnia godz. 00:35. Jest to rysunek Emmy Watson... Może nie podobna, ale coś jest xD . Od razu przepraszam na jedno oko i usta! xD . Ale zawsze z tym mam kłopoty :_: . Z resztą tak jak z włosami i nosem ;-; xD .


8 komentarzy:

  1. Oh..mowie ci kobieto ! Ty masz talent niesamowity do rysowania. :D Mamooo ! Ja tez tak chcee ! Moj rysunek wygladalbytak: jajko(glowa), szczotka(wlosy), dwie dziury w jajku(oczy), kreska pionowa pomiedzy dziurami (nos), i pod kreska pionowa kreska pozioma (usta). :* hahaha. I znajac mnie jeszcze bym nie umiala jajka narysowac bo to truudne. Ale to nie o tym tutaj mowa.
    Na wene czlowiek nic nie poradzi. Poczekamy, bo warto czekac. ;)
    Jezeli chodzi o mnie oba pomysly mnie zaispirowaly (mimo wszystko Dramione), ale bardziej zaciekawil mnie pomysl 1. Kryje sie za tym wszystkim tajemnica. Bo nadal nie mam pojecia o co loto mimo wyjasnien w opisie i takie cos UWIELBIAM ! :**
    Haha. A tak poza tym nie mam pojecia jak sie pisze "szabloniarni", ale ja bym napisala CHYBA jedno "i". :D pozdrawiam !! <3 WENYYYYY ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonoo! <3
      Nie wiesz, jak się uśmiechałam, gdy na gmailu widziałam, iż pozostawiłaś tutaj komentarz xD :D .
      Ech... może z lekki mam, ale nie niesamowity! Bez przesady kobito! xD :D .
      Przecie jajko łatwo narysować xD . Jajka zawsze spoko xD .
      Zarywam nockę (jak to zrobiłam z tamtego roku na ten) i będę pisała do skutku... może coś będzie ^^ .
      Hmm... Teraz przez Cb znów przeczytałam te zapowiedzi kilka razy i tak se myślę co chciałam dać do tego, a co do drugiego... Teraz zaczyna mi bardziej odpowiadać "Stay With Me" <3 xD .
      I o to chodziło, by nie było wiadomo o co chodzi! :* . Tylko się można dowiedzieć, że Herm na siostrę, oraz jest jakaś wyprawa ^^ .
      Także pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. Jaki boski rysunek <3 eh... Tez bym tak chciala rysować ;c a co do propozycji, to według mnie 1 xD zapowiada się bardziej tajemniczo i chyba to mnie przekonało. Znajac ciebie i twoje opowiadania to nieważne które wybierzesz i tak bedzie świetne, więc jak się okaże ze inni wolą 2 to też będę czytać ;) Pozdrawiam i zycze sdużoooo weny <3

    /Charlotte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym rysunku, nieważne kto go narysował/namalował, jest właśnie "to coś" ;) .
      Hah xD . A to już sama też nie wiem, która zapowiedź otrzyma więcej głosów xD .
      Także pozdrawiam! :D

      Usuń
  3. Oba opowiadania są świetne, ale moim zdaniem najciekawsze to ''Explore me again'' Po prostu kiedyś przeczytałam Szczurzą historię i była tak niesamowicie zabawna, a znając ciebie, twój talent pisarski (i z tego co widzę malarski również ;)) i twój niezwykły humor może wyniknąć z tego całkiem niezła historia ;) No, a jak jeszcze będzie Blaise i Ginny razem to może być to dawka śmiechu wprost zabójcza. Dlatego czekam z niecierpliwością na to co postanowisz. Co do twojego rysunku to na prawdę śliczny, a do kontynuacji Zakazanej... To jak nie masz weny na Draco przed Hogwartem to trudno napisz odrazu pomysł z Mioną ;) pozdrawiam cię serdecznie i życzę wybuchowego sylwestra oraz szczęśliwego nowego roku
    ~Olciak
    sm-przerwanatradycja.blogpot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Olciak! :D
      Hmm... Dobra... jest 6:1 xD . (jbc to 4 osoby pisały mi na GG/FB xD)
      Nie zawsze mi wychodzi z dobrym humorem, ale się staram ^^ .
      Hah xD . Może lepiej zrobię tak, że te dwa opowiadania w tym samym czasie napiszę o.o . Ej! To jest myśl! xD :D .
      Także pozdrawiam, także życzę weny i także udanego sylwestra :D . No i Szczęśliwego Nowego Roku! :D

      Usuń
  4. Ja bym z przyjemnością przeczytała Explore Me Again :)
    Super się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy