wtorek, 18 lutego 2014

! WAŻNE !

Dobra... na początek...
1. PDF
Teraz będę mogła dać TYLKO tym osobom, które komentowały "Till I Forget" oraz tym, które jeszcze podczas pisania tej historii usprawiedliwiały się z tego, że nie dają rady przeczytać (mówię o Tb no Tośka ;3 ) Oraz tym, którzy mnie normalnie wspierali w tym. Nie chodzi mi teraz komentarzami.

A TERAZ POWÓD TEGO POSTA !
W niedzielę, albo wczoraj (już sama przez ferie straciłam poczucie czasu xd) założyłam nowego bloga dramione... Potem sobie tak przeglądałam tutejszego bloga i no... Wiele osób go odwiedzało i obserwuje... Postanowiłam, że powstały już wstęp i rozdział przeniosę tutaj i zacznę normalnie publikować od drugiego rozdziału :) .
Jak na razie będę chciała tutaj "ogarnąć" właśnie sprawy dotyczące "Zakazanej" i tego nowego opowiadania o tytule "Do not leave me alone" - Dramione .

Pozdrawiam,
Kaja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy