sobota, 1 marca 2014

PDF "Zakazanej" - Kto ma zagwarantowany dokument?

No... Jak sam tytuł wskazuje... Będzie tutaj krótko na ten temat, kto ma możliwość otrzymania:
 PDF - "Spodziewaj się niespodziewanego" - TOM I
 PDF - "Jestem obok Ciebie, aby kochać Cię" - TOM II
 PDF - "Till I Forget About You" - TOM III
Oczywiście te trzy, to cała historia "Zakazanej". Kto ma zagwarantowany owe dokumenty?
UWAGA ! Jeżeli chcesz tylko jakąś pojedynczą część, to także jest taka możliwość otrzymania!
*teraz wysilam mózg, by postarać się nikogo nie pominąć...!*
  Na pewno będą mogły dostać osoby takie jak:
1. Avada Snape
2. To$ka Snape
3. Clover
4. Lau_Tua_Cantante
5. Zielonoo;*
6. Paula ;D
7. Olciak
8. Gisia
9. Alhena
10. Terrorystka Finite
11. Michatka (moja dawna beta!)
12. Lumossy
13. Lena Malfoy
14. Esther
15. Lili Blue
16. Dragon Eye

Nikt na razie jeszcze mi nie przychodzi do głowy.. Naprawdę było Was dużo... Najwyżej dam jeszcze znać wtedy, jak dodam kolejny odcinek...
Jeżeli te wymienione powyżej osoby, chcą mieć PDF, to proszę o napisanie do mnie (tutaj komentarzem, czy na GG/FB) swój e-mail i dopiską, czy chce mieć CAŁE trzy części, czy tylko pierwszą, czy drugą, czy trzecią.
Kaja Malfoy.

20 komentarzy:

  1. Ja bym chciała wszystkie 3 części :) Gisia@onet.pl :D
    Z góry DZIĘKUJĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a co jeśli dopiero tu trafiłam i chciałabym otrzymać pdf ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... To wtedy muszę się zastanowić... Na wszelki wypadek podaj mi swój e-mail :)

      Usuń
  3. No pewnie, ze chce miec wszystkie trzy czesci :D
    I to bardzooo! *-*
    Czuje sie zaszczycona, majac taka szanse. :D bo dla mnie zaszczytem jest dostac wersje PDF. ;3
    Xnati13x@wp.pl
    W razie problemow pisz... ;d a to na fb, albo gg. Co tam sobie wolisz. ;)
    Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) to dużo dla mnie znaczy :*

    -----
    clover.
    http://hgranger-dmalfoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję.:) O Wszystkie 3 bym błagała.

    amor.deliria.nervosa.16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście 3 części!
    dragoneye1811@gmail.com
    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. I na pewno chcę trzy części ;) oluniar@icloud.com
    ~Olciak

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuuuję <3 Poproszę wszystkie trzy części, z dużym naciskiem na pierwszą - moją ulubioną *.*
    lumossy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu Dramionka :D

    Jesli mozna to wszystkie 3 czescie ;3 moze mnie tam nie ma lecz mnie pamietasz :))
    ginnymalfoyslytherin@gmail.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejo!
    Ja trzy poproszę :* Mail znasz c:
    T. F.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie trzy, email znasz :33
    Nie chce mi się logować, wybacz, więc się podpiszę :D
    Jak osioł ze Shreka xD
    Michatka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także chciałabym 3 część ;*
    paulina-pek@wp.pl
    Dziękuję z góry
    Paula; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka dopiero tu trafiłam mam szansę?;)
    a pozatym bosko piszesz

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam szansę? Prosiłam wcześniej :)

    Pozdrawiam
    Nox

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaa... dopiero zaczynam czytac, ale jakbys mogla... prosilabym o pdf. Moj email : jurkowska96@gmail.com
    Pliska i pozdro,
    Inna Kaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej dopiero tu tafilam, kolezanka nidawbo polecila mi twojego bloga :) I tak sie zastanawiam czy bylaby jakas szanda na to abym otrzymala wersje PDF? Napisz mi jaki werdykt na maila :-D
    puszer.w@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 19lola20@gmail.com :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie trzy części :) paulina_olszewska13@poczta.onet.pl dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy