czwartek, 12 lutego 2015

Informacja + Pomoc ;)

PUNKT PIERWSZY TEGO POSTU:
INFORMACJA

Nareszcie jestem wolna od szyny i mogę w końcu normalnie pisać, nie tylko na laptopie i w zeszycie! W prawdzie łokieć mnie dalej boli, jednakże to mi nie przeszkadza w twórczości :3 Aż się zdziwiłam, kiedy dzisiaj zauważyłam, iż zapełniłam całą stronę A4 samymi opisami o.o . Naprawdę jest to dla mnie szok xD  

~~~~~~***~~~~~~

PUNKT DRUGI TEGO POSTU:
POMOC

W czym? xD Ogólnie to nie pomoc dla mnie, ale chcę pomóc moim dwóm koleżankom ;) Otóż... Najpierw...
Finite!
Pamiętacie może ZO? "Zagubione Opowiadania"? Tak, ono obumarło, jednak Finite i ja tam wróciłyśmy! Postaramy się coś w bardzo bliskim czasie napisać ;) Dlatego serdecznie zapraszam!
Jednakże to nie wszystko! Finite założyła bloga z inną tematyką niż opowiadania! Otóż stworzyła bloga, w którym będzie umieszczała różne RECENZJE :D Filmów, książek... A nawet - być może - spektakli teatralnych.
Chcecie poczytać? A może szukacie jakieś książki, którą możecie przeczytać? Albo filmu, który chcecie obejrzeć? Gorąco zapraszam!

~~*~~

Teraz...
Dominika!
Ona zaś pisze dwa blogi z opowiadaniami. Jak mi się niekiedy uda dorwać jej teksty, to je niekiedy poprawiam w sensie interpunkcyjnym ;) - Ale nic nie wiecie, więc ćśśś XD.
Jeden blog o serii Cassandry Clare - "Dary Anioła". Jest to jej jakby własna interpretacja "Miasto Niebiańskiego Ognia". Jak na razie są tylko dwa rozdziały. Nie ma chyba tej motywacji... Próbuję ją jakoś motywować, ale nie ma to za wielkiego efektu... Gdyby ktoś tutaj z moich czytelników jest fanem, albo po prostu lubi ową serię, może byłby zainteresowany? Początki są zawsze trudne... Znam to na własnym doświadczeniu xD
I teraz kolejna seria! "Pamiętniki Wampirów" autorstwa L.J.Smith! Osobiście nie przeczytałam żadnej z dziesięciu ksiąg - co nie oznacza, że nie planuję chociaż przeczytać pierwszą księgę, ale to się zobaczy xD. Jednakże zachęcam do przeczytania, rozdział jest w trakcie pisania! Podejrzałam na informatyce - skoro jesteśmy z tej samej klasy, siedzimy w pracowni komputerowej obok siebie - to podejrzałam parę zdań, mimo że nie wiem o co tam dokładnie chodziło z racji tego, iż nie czytałam, ani nie oglądałam "Pamiętników Wampirów". Łapie link ;)

~~*~~

Żeby też nie było...
Kaja Malfoy - Felton!

Wczoraj założyłam bloga, również nie z opowiadaniem, jednakże z takimi moimi przemyśleniami... Nie, nie nazwałabym tego pamiętnikiem xD Po prostu... Sama nie wiem, jak to nazwać xD Ale po prostu moje myśli, moje opinie, zdania.. Na temat łapiących nas sytuacji...
Również Wy możecie razem ze mną tworzyć owego bloga!
Jak?
Powstanie strona o nazwie - być może - "O czym napisać?". Może po prostu będziecie potrzebowali jakieś rady? Macie jakąś przykrą sytuację i nie wiecie, jak sobie z nią poradzić? Z natury jestem bardzo pomocną osobą. Wysłucham KAŻDEGO. Staram się zawsze pomóc, dać jakąś dobrą, sensowną radę.
Dlatego Wy możecie pomóc w rozwinięciu tego bloga!

~~~~~~***~~~~~~

Mam nadzieję, że za niedługo zaskoczę Was rozdziałem tutaj jak i na >Rodzinie Snape< ! :3
Powyższe blogi (ZO, KON, DA:NIMNO [tak, nie chce mi się znów pisać pełnej nazwy xD], ILV) zamieszczę w liście blogów, które czytam ;) Również ZO wyląduje również do listy moich blogów, mimo że jestem tylko współautorką xD No i pojawi się również w liście moich blogów owa "poradnia" :) .

2 komentarze:

  1. Przyjęłam. Zrozumiałam :D haha. Pozdrawiam! Zieleninka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dzięki za reklamę i pomoc! Już widziałam jak mi statystyka podskoczyła na "Kulturze..." a tam jeszcze żadnego postu nie ma! Dzięki jeszcze raz kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy