poniedziałek, 4 maja 2015

MOŻECIE WYBRAĆ!

Witajcie!
Przepraszam Was.. Myślałam, że jeszcze przed weekendem majowym coś tutaj dodam.. Ale jak zauważyliście - bądź nie - ostatnio pojawił się tylko rozdział na RS (i to bardzo krótki), od czasu zakończenia "Przez siedem grzechów"... 
Osobiście mam dylemat. Zwykle jak przeglądam szablony Dramione to przychodzą mi pomysły na ZM. No i obejrzałam jeden szablon i od razu dylemat...
Otóż mam dwa jakby pomysły na VI tom!

Pierwszy i ten co miał być od początku:
W świecie mugoli wybucha III wojna światowa. Dyrektor Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie - Harry Blaise Malfoy - zamyka szkołę i cała kadra nauczycielska oraz uczniowie jak i inni pracownicy, udają się z powrotem do świata mugoli, by móc obronić swoich bliskich przed żołnierzami, którzy atakują określone terytoria Wielkiej Brytanii.

Osobiście jestem za tym drugim, który wygląda następująco:
Jason Zabini - syn Jean oraz Alexandra - uczęszcza na szósty rok nauki w Hogwarcie. Uczęszcza on do Gryffindoru razem z niejaką Arianne Angelini, która przeniosła się na ten rok szkolny do Hogwartu. Zabini, widząc wcześniej zdjęcia Hermiony i Dracona, kiedy mieli po 16 lat, okazuje się, że Jason i Arianne są ich sobowtórami. Czy charaktery i relacje będą identyczne, jakie łączyły za szkolnych czasów rodziców Harry'ego, Jean oraz Stephanie?

Osobiście NAPRAWDĘ kłaniam się ku temu drugiemu. Mam więcej pomysłów na to, mam śliczny znaleziony szablon, i 98% pewność, że będzie to dłuższe niż "Just A Dream" czy "Przez siedem grzechów". A może nawet dłuższe od "Till I Forget About You".

2 komentarze:

  1. No powiem Ci że mi się podoba ten drugi pomysł na VI tom ;) Już się nie mogę doczekać jaką podejmiesz decyzję, i jak wygląda ten drugi szablon ;) Bardzo jestem ciekawa jak wygląda ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście też preferuję ten drugi pomysł :D zapowiada się naprawdę ciekawie.. no i w dodatku masz do niego głowę pełną pomysłów! Nic, jak tylko pisać! :* czekam! Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy