piątek, 29 maja 2015

Ważna informacja + Prośba

Witam :) ..
Wiem, bardzo długo nie było żadnego odzewu na tym blogu.. Na RS pojawiły się dwa rozdziały, a tutaj dalej nic.. Wyjaśnię (przeczytajcie proszę wszystko, do samiutkiego końca..) :
Skrobię, ciągle w wolnej chwili staram się by coś napisać. Przez ten długi czas napisałam TYLKO połowę strony w Wordzie.. Dlatego informacja jest taka.. Nie zdziwcie się, kiedy nagle przez bardzo długi czas nie będzie tutaj nic z "Zakazanej".. Też mam przeczucie, że właśnie tylko dwie osoby to czytają (Zieleninka i Aga) .. Kiedyś było tak wiele komentarzy.. Chyba to jakaś epidemia, w sensie taki upadek komentarzy :( Nie dziwię się już w sumie Av, która zakończyła bloga z Drinny... Ale jednak pisze dalej do szuflady i chyba też ja tak zacznę robić..
Dlatego mam do Was PROŚBĘ!..
Wyślijcie (Ci, którym się podoba ta historia, bądź "Rodzina Snape") linka do tego bloga, bądź tamtego drugiego. Raczej mi bardziej zależało na RS, ponieważ jest to jeszcze "świeże" i nie ma tam długich rozdziałów i szybko się je czyta.. Bardzo by mi na tym zależało, bo naprawdę komentarze mnie motywują..
Ci co tylko wchodzą na tego bloga i nie wiedzą o istnieniu RS, a chcieliby mi pomóc, łapcie linka (na samym dole się pojawi).
Mam nadzieję, że mogę na Was liczyć :) Również pojawi się link do bloga Av o tematyce Drinny! Może uda się ją przekonać, by publikowała dalej, bo to naprawdę świetna historia :3 .
No to.. do napisania, mam nadzieję.
Pozdrawiam,
Klaudia (będę się teraz tak podpisywała)


1 komentarz:

  1. Proszę, tylko nie do szuflady!! Ja chcę czytać oba te blogi!! <3 błagam! Nie zostawiaj nas!!!! :* kochamy cię!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Będę czekać chociażby i wieczność! WENY!! Zieleninka :*

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy