wtorek, 22 października 2013

40.2 ~~ Co ty chcesz zrobić?!

"Dlatego dwie uszy, jeden język dano,
iżby mniej mówiono, a więcej słuchano..."

Rozdział 40.2
Co ty chcesz zrobić?!

    -Teraz kochani czas na... KARAOKE! Zapraszam pierwsze osoby: Jasmine Finnigan oraz Jean Malfoy! A po ich wykonaniu poproszę, by podeszli do mnie Fred i James Potterowie. No dziewczyny! Chodźcie na scenę!
    Wszyscy obecni zajęli miejsca przy stolikach, a Krukonka i szatynka podążyły na scenę.
    Pozostali zajęli miejsca przy stolikach. Zwrócili swoje spojrzenia w stronę dziewczyn, które coś do siebie szeptały. Kiedy przestały, stanęły przodem w stronę publiczności.
    -Gotowa? - spytała cicho Jasmine.
    -Tak. - odpowiedziała prawie bezgłośnie Jean.

{JASMINE} Mmm… haaaa… jeeej…

{JEAN} Kto pozna miłość raz
A potem straci ją 
{RAZEM} Inaczej patrzy na życie
{JASMINE} Wie dobrze co to ból
Wie dobrze co to żal
{RAZEM} I smutne noce łez...


{JEAN} Tęsknię i sięgam po lustro wspomnień {RAZEM} tych dni
{JASMINE} W których było tak dobrze nam
{JEAN} Słucham serca i słyszę {JASMINE} cię w nim...


{RAZEM} Widzę jak przytulasz mnie
Widzę jak nieśmiało dotykasz ust po raz pierwszy
Nad nami zapach szczęścia niezapomniane zdjęcia
Jesteśmy znów najpiękniejszą z par...


{JEAN} I nikt nie zabierze nigdy nam
{JASMINE} Lustra wspomnień tych dni... 
{RAZEM} tych dni...


{JASMINE} Kto wierzył w miłość raz
A potem stracił ją 
{RAZEM} Inaczej patrzy na życie
{JEAN} Trudno zaufać znów
Trudno zapomnieć to 
{RAZEM} Co było najpiękniejsze...


{JASMINE} Tęsknię i sięgam po lustro wspomnień {RAZEM} tych dni
{JEAN} W których byłeś tak blisko mnie
{JASMINE} Słucham serca i słyszę {RAZEM} cię w nim...


{RAZEM} Widzę jak przytulasz mnie
Widzę jak nieśmiało dotykasz ust po raz pierwszy
Nad nami zapach szczęścia niezapomniane zdjęcia
Jesteśmy znów najpiękniejszą z par...


{JASMINE} I nikt nie zabierze tego nam
{JEAN} Mimo że to koniec już
{JASMINE} Kiedyś z tym pogodzę się
{RAZEM} Jednak nigdy nie zapomnę ciepła Twoich ust


{JASMINE} W lustrze wspomnień widzę Cię...
{JEAN} W lustrze wspomnień widzę Cię... 
{JASMINE} W lustrze wspomnień żegnam Cię...


{JEAN „a jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…!”}
{JASMINE} Widzę jak przytulasz mnie
{JEAN  „…aaaaaa”!}
{JASMINE} Widzę jak nieśmiało
{JEAN „widzę jak przytulasz mnieee…”}
{JASMINE} dotykasz ust
{JEAN „…eeeee”}
{JASMINE} po raz pierwszy

{JASMINE} Nad nami zapach szczęścia niezapomniane zdjęcia
{RAZEM} Jesteśmy
{JASMINE „znóóóóóó…"}
{JEAN} najpiękniejszą z par
{JASMINE „…óóóóóóó…”}
{JEAN} Widzę jak przytulasz mnie
{JASMINE „…óów”!}
{JEAN} Widzę jak nieśmiało
{JASMINE} dotykasz ust
{JEAN „dotykasz ussss…!”}
{JASMINE} Po raz pierwszy
{JEAN „…ssssssstt!”}
{JASMINE} Nad nami zapach szczęścia
{RAZEM} niezapomniane zdjęcia
{JEAN} Jesteśmy znów…
{JASMINE} najpiękniejszą z par... |'1'|

    -Wielkie brawa dla tych dziewcząt! - zawołał Antonii, na co odpowiedzieli mu wszyscy, głośnymi oklaskami. - A teraz Jasmine niech zostanie, ponieważ teraz czas na jej solówkę.
    -Powodzenia. - uśmiechnęła się Jen i zeszła z sceny, skąd poszła do stolika, przy którym siedział Harry.
    -Wiem co ona zaśpiewa. - powiedział jakby sam do siebie, kiedy się do niego dosiadła.
    -Ja też. - mruknęła.
    -Zaraz wrócę. - mówiąc to, wstał z miejsca, jednak siostra złapała jego przedramię i pociągnęła w dół, przez co się wychylił w jej stronę.
    -Co jest?
    -Co ty chcesz zrobić?! - zapytała.
    -Zobaczysz. A teraz mnie puść, bo rozciągniesz mi rękaw marynarki. - puściła go, a ten zniknął. Westchnęła cicho, ale głęboko.


Modlę się kroplami wspomnień, łez
Odkąd los zabrał mi Ciebie...
Więcej nie ogrzeje mnie
Pełne ciepła twe spojrzenie...
Zerwano życia nić
Została mi po Tobie pustka.
Trudno mi bez Ciebie żyć
Jak słyszysz mnie to przyjdź i…


Zabierz mnie stąd
Zabierz mnie do Siebie
Do Twoich rąk
Na bezpieczny ląd…
Ląd…

Już na zawsze będziesz w sercu mym
Będziesz gwiazdą na mym niebie
Każda myśl i każdy szept
Wszystko przypomina Ciebie.
Od zimna cała drżę
Ze łzami w oczach czekam na sen
Może w nim zobaczę Cię
Jak słyszysz mnie to przyjdź i…


Zabierz mnie stąd
Zabierz mnie do Siebie
Do Twoich rąk
Na bezpieczny ląd 
Zabierz mnie stąd
Zabierz mnie do Siebie
Do Twoich rąk
Tam gdzie jest mój dom
Gdzie jest mój dom

    Nagle... Dziewczyna słyszy, jak ktoś podchodzi w jej stronę. Patrzy w bok, po czym przeżywa szok. Był to Ślizgon. Jej partner. Na jego obliczu istniał uśmiech. Ta jednak była zaskoczona. Mówiła mu, co takiego będzie śpiewała. Miał przy sobie mikrofon, który sobie przyłożył do ust.

{HARRY} Nie płacz ja przecież jestem tam gdzie Ty
W powiewie wiatru i mgły
Ja, żyję przy Tobie w codzienności tych dni
W każdym spojrzeniu chwil...
Popłynę kiedyś z Tobą na drugi brzeg
Pokażę świat bez łez
Lecz, To jeszcze nie jest ten czas
To nie jest ten dzień
Więc śnij swym snem...

    Chłopak podszedł do dziewczyny i ujął jej dłoń, którą ona uścisnęła. Jej kąciki ust, zaczęły się unosić, po czym ukazała swoje lśniące, proste białe zęby w szerokim uśmiechu. Zakręcił nią kilka razy i objął ją w talii.

{JASMINE} Od teraz będzie łatwiej żyć, bo wiem
Że jesteś obok, jesteś blisko mnie...

{HARRY} Od teraz będzie łatwiej żyć, bo wiem...
{JASMINE |mówi|} Że jesteś blisko mnie. |'2'|

    -Czemu to zrobiłeś? - spytała cicho.
    -Niby co? 
    -Dlaczego wtargnąłeś się do piosenki? 
    -Mam pewne zamiary... - mruknął zagadkowo. Ciągle mówili szeptem.
    -Jakie za...? - przerwała, ponieważ towarzysz przyłożył sobie palec do ust, na znak, by była cicho, po czym ponownie złapał ją za rękę i zwrócił się do widzów, mówiąc przez mikrofon:
    -Kochani towarzysze! Chciałbym w waszej obecności, o coś ważnego zapytać prefekt naczelną Ravenclawu, Jasminę Finnigan. - odwrócił się w jej stronę. Miała zdziwioną minę. - Jas... wiesz, że jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi i sobie wzajemnie pomagamy, jak tylko umiemy. Odpowiedz mi proszę na jedne ważne pytanie: Zostaniesz moją dziewczyną? - wszyscy wyraźnie to słyszeli.
    Jean szczęka opadła. 
    "A więc to chciał zrobić... Nie ma co... pomysł oryginalny" pomyślała szatynka.
    Jasmine nie wiedziała co odpowiedzieć. Prawda: kochała go, ale nie miała pojęcia, że te uczucie jest z wzajemnością. Wahała się nad odpowiedzią. Wzięła głęboki wdech. Powiedziała przez urządzenie patrząc w jego oczy, które odziedziczył po swojej matce:
    -Harry... Moja odpowiedź będzie naprawdę stanowcza i szczera. Czuję coś do ciebie wyjątkowego, więc... - zamiast tego jednego słowa, pocałowała go w usta. To było cudowne uczucie. Kiedy się odczepiła, obydwoje mieli uśmiechy. Rozległy się oklaski. Popatrzyli w tamtą stronę. Była to Jean z Alexandrem. Potem reszta dołączyła się do braw. Trzymając się za ręce, zeszli z sceny i wrócili do stołu. Pałkę ponownie przejął zespół "The White Music".
    -Jeszcze nigdy czegoś takiego nie spotkaliśmy. Teraz wszyscy na parkiet! Trzeba się trochę rozruszać! Jedna piosenka na przywitanie, a potem ponownie dwie piosenki karaoke. Dalej kochani! Tańczymy!
    Uczniowie i nauczyciele wyszli na podest i stanęli w odpowiednich, towarzyskich pozycjach. Rozpoczęło się...

Ooo
La bella vita
It's a beautiful life, so let it in your heart
My bella vita
It's beautiful life, no matter who you are
Ohhooo... |'3'|

    Już nikt nie tańczył razem. Wszyscy oddzielnie. Uśmiechy nikogo nie upuszczały. Każdy musiał mieć. Jak na razie najlepiej tańczyli Harry z Jasmine. Skoro byli już oficjalnie parą, mogli sobie pozwolić na więcej ruchów. Było świetnie. 
    Po dłuższym tańczeniu, prefekt Gryffindoru i Huffelpuffu zajęli wcześniej zajmowane przez nich miejsca. Zmęczyli się. Zbyt szaleńczo tańczyli, jednak NIKT nie przebił nowej pary.
    -To teraz kontynuujmy. Poproszę tutaj Jean i Harry'ego Malfoyów. A Fred i James Potterów proszę, by podeszli za scenę. Oni wiedzą o co chodzi.
    Tak jak poproszono bliźniaków, tak oni zrobili.

{JEAN |śpiew|} Przychodzi kiedyś taki czas
gdy masz wszystkiego dość,
Twe życie smutne jak ciemna noc bez gwiazd,
gdy nie masz siły wstać.
W twych oczach widzę strach
i myśl wciąż ta zła przenika twe serce
i dalej czujesz, że nikt nie rozumie.
Jak każdy z nas będzie zadręczał sam siebie,
zadręczał swe myśli, zatracał nadzieje,
zatracał się w świecie, gdzie stale pomyłką
jest każdy krok w przód i każde ryzyko.

{RAZEM |śpiew|} Czas zatrzasnąć wszystkie drzwi,
poczuć w końcu, że chce się żyć,
poczuć w końcu tę miłość,
która daje nam tu byt.
Czas zatrzasnąć wszystkie drzwi,
poczuć w końcu, że chce się żyć,
poczuć w końcu tę miłość
która daje nam tu byt...

{HARRY |rap|} Widziałem z daleka światło,
które było Tobą, które nagle zgasło.
Nie miałem radości, ta była wyjątkiem.
Smutek dotykał, zaczepiał melancholię...
Łzy dawały radość, wydusiłem to z siebie
jak było, kiedy matka mówiła "Nic nie będzie z Ciebie"
ja to pamiętam; Wigilia, sam, sznur, przyjaciela ręka.
To ta dłoń dzięki której tu nadal jestem,
to ta dłoń, która dawała moje spełnienie,
to ta dłoń, której uścisk znam 15 lat,
to on, to ten, to dla tych, tak, tu biegnę, świat.
To to życie, które pisze nam stale scenariusz,
jesteśmy aktorami, mistrzami drugiego planu.
Odkrywamy rolę, zakładamy maskę,
kiedy trzeba wyjść na scenę i dostać za to gażę.

{RAZEM |śpiew|} Czas zatrzasnąć wszystkie drzwi,
poczuć w końcu, że chce się żyć,
poczuć w końcu tę miłość,
która daje nam tu byt... |'4'|

    Kolejny wspaniale wykonany utwór przez bliźniaków Malfoy. Harr jakoś wychylił głową do tyłu patrząc ciągle w stolik, przy którym siedziała Jasmine, Izabelle, Alexina, Nadine oraz Alexander. Ci wstali i dołączyli do towarzyszy. Każdy wziął mikrofon od jednej, młodej dziewczyny z zespołu. Ustawili się w szeregu. Od lewej strony wyglądało to tak: Alexina, Iza, Harry, Jas, Jen, Alexan, Nadi.

{JEAN} Czasami w życiu jest źle,
Czasami chcesz poddać się,
Schować twarz by nikt nie widział łez.
{JASMINE} Więc teraz pokonaj ból, pokonaj strach,
uwierz w siebie, uwierz w siebie to najlepszy czas.

{NADINE} Myślisz że jesteś sam,
a życie pełne jest kłamstw,

dla ciebie to ciąg pochmurnych dni.
{IZABELLE} Czekasz na taki dzień,
W którym ujawnisz się,
by serce mogło już radością bić.

{JEAN i NADINE} Czasami w życiu jest źle,
Czasami chcesz poddać się,

Schować twarz by nikt nie widział łez.
{CHŁOPCY} Więc teraz pokonaj ból, pokonaj strach,
uwierz w siebie, uwierz w siebie to najlepszy czas.

{DZIEWCZYNY} To jest ta chwila, 
To jest twój dzień, To jest ten moment,

W którym dziś dla ciebie wszystko zmieni się.
Życie to bitwa,
Nie poddaj się, 
Bo masz przyjaciół,
Którzy będą zawsze mocno wspierać Cię.

{RAZEM} To jest ta chwila, 
To jest twój dzień, To jest ten moment,

W którym dziś dla ciebie wszystko zmieni się.
Życie to bitwa, nie poddaj się, 
Pokaż wszystkim że się mylą,
Udowodnij że masz siłęęę...

{JASMINE} Od dziś zapomnieć już chcesz,
O przyszłości i też marzysz o tym by życia pełnią żyć.

{HARRY} Tak więc zatrzymaj się i głowę do góry wznieś,
marzenia możesz spełniać właśnie dziś.

{IZABELLE I NADINE} Czasami w życiu jest źle,
Czasami chcesz poddać się,

Schować twarz by nikt nie widział łez.
{JEAN I ALEXANDER} Więc teraz pokonaj ból, pokonaj strach,
uwierz w siebie, uwierz w siebie to najlepszy czas.

{DZIEWCZYNY} To jest ta chwila, 
To jest twój dzień, To jest ten moment,

W którym dziś dla ciebie wszystko zmieni się.
{JASMINE} Życie to bitwa,
{IZABELLE} Nie poddaj się, 
{NADINE} Bo masz przyjaciół,
{JEAN} Którzy będą zawsze mocno wspierać Cię.

{RAZEM} To jest ta chwila, 
To jest twój dzień, To jest ten moment,

W którym dziś dla ciebie wszystko zmieni się.
Życie to bitwa, nie poddaj się, 
Pokaż wszystkim że się mylą,
Udowodnij że masz siłęęę...

{ALEXINA} Czasami w życiu jest źle,
Czasami chcesz poddać się,

Schować twarz by nikt nie widział łez.
{JASMINE} Więc teraz pokonaj ból, pokonaj strach,
uwierz w siebie, uwierz w siebie to najlepszy czas.

{JEAN} To jest ta chwila, 
To jest twój dzień, To jest ten moment,

W którym dziś dla ciebie wszystko zmieni się.
{NADINE} Życie to bitwa,
{ALEXINA} Nie poddaj się, 
{IZABELLE} Bo masz przyjaciół,
{JASMINE} Którzy będą zawsze mocno wspierać Cię.

{RAZEM} To jest ta chwila, 
To jest twój dzień, To jest ten moment,

W którym dziś dla ciebie wszystko zmieni się.
Życie to bitwa, nie poddaj się, 
Pokaż wszystkim że się mylą,
Udowodnij że masz siłęęę... 

    Zaczęli taki... mini taniec. Tylko... czy to był aby na pewno taniec? Prędzej wygłupianie się na scenie z mikrofonami, przy piosence.

{JEAN I IZABELLE} Życie to bitwa! |'5'|

    -Udało się... - szepnęła szatynka, a szatyn objął ją w talii. Wszyscy odłożyli urządzenia i zeszli na dół, jednakże, kiedy Jen chciała odłożyć, Alexander rozkazał jej, by trzymała swój mikrofon. Złapał ją za nadgarstek i poprowadził ponownie na środek sceny. 
    -Wiadomość z ostatniej chwili! - zawołał Antoni. - Alexander Zabini powiedział, że on i jego partnerka, Jean Malfoy, zaśpiewają jedną piosenkę razem. Scena wasza. - zszedł na bok. 
    Szarooka była zaskoczona. Nic nie wiedziała, że miała z nim zaśpiewać. Co takiego mieli? 
    -Co my mamy zaśpiewać?
    -Pamiętasz ulubioną piosenkę, jeszcze z czasów, kiedy byliśmy razem?
    -Pamiętam.
    -To właśnie to.

{ALEXANDER} Siedzisz tu koło mnie zarywasz nie pierwszy raz
Ja palę się w objęcia Twe a Ty wciąż gadasz i gadasz
{JEAN} Wystarczy już teraz słów wystarczy już zbędnych zdań
Miłości już tylko chcę już teraz obejmij mnie

{RAZEM} Całuj całuj całuj jeszcze raz pocałuj mnie
I nie żałuj i nie żałuj bo Ciebie chcę.
Całuj całuj całuj jeszcze raz pocałuj mnie
Nie żałuj bo ja tego chcę.

{JEAN} Dziś nieważny jest czas, dziś nieważny jest świat
Dziś nie liczymy lat bo tylko dziś Ty i ja
{ALEXANDER} Zabawa więc niech wciąż trwa kapela do tańca niech gra
Miłości już tylko chcę już teraz mnie całuj więc…

{RAZEM} Całuj całuj całuj jeszcze raz pocałuj mnie
I nie żałuj i nie żałuj bo Ciebie chcę
Całuj całuj całuj jeszcze raz pocałuj mnie
Nie żałuj bo ja tego chcę

{ALEXANDER} Bo całować to nie grzech 
Więc mnie całuj jeśli chcesz…


{RAZEM} Całuj całuj całuj jeszcze raz pocałuj mnie
I nie żałuj i nie żałuj bo Ciebie chcę
Całuj całuj całuj jeszcze raz pocałuj mnie
Nie żałuj bo ja tego chcę
Całuj całuj całuj jeszcze raz pocałuj mnie
I nie żałuj i nie żałuj bo Ciebie chcę
Całuj całuj całuj jeszcze raz pocałuj mnie
Nie żałuj bo ja tego chcę... |'6'|

    Złapał jej dłoń i okręcił nią całą trzy razy. Przypomniały jej się tamte czasy... Wybiła właśnie dwudziesta pierwsza... Pokręcił ponownie, tyle że w drugą stronę, aż lekko podpadła, przez co ją złapał. Korzystając z okazji i z powodu impulsu i mocnego pragnienia, pocałował ją. Ku jego zaskoczeniu i zadowoleniu odwzajemniała pocałunki. Oderwali się. Stanęła normalnie na nogach. Szepnął:
    -Odbudujmy nasz świat.
    Teraz już Jean zrozumiała. Właśnie to miała na myśli Katheine, mówiąc: "Powie on coś, co zapamięta tylko odpowiedni chłopak, który naprawdę cię kocha i może być twym ukochanym." To według Kath... ona i on byli sobie przeznaczeni. Uczucie, którym go ciągle darzyła, zaczęło rosnąć na sile. Tylko on zapamiętał tę formułkę. Zawsze to ona mówiła te pierwsze zdanie, jednak teraz było inaczej, co oznaczało tylko, że będzie wszystko dobrze.
    -Nasz Hogwart. - dokończyła formułkę.
    Zaczęli pogłębiać się w swoich oczach. Prawie znów tyknęli się nosami, a byłby pocałunek, jednakże szybko się oderwali, gdy usłyszeli wkurzony głos:
    -CO TO MA BYĆ DO KU*WY ?! - był to Rafael.
    -Dobra Fred! Czas na zemstę na Cancie! - szepnął James Potter w stronę swojego brata-bliźniaka.

=====================================
|'1'| - Gosia Andrzejewicz - Lustro
|'2'| - Gosia Andrzejewicz - Zabierz Mnie
|'3'| - DJAntoni - Bella Vita
|'4'| - Dymek feat MiGa - Chcę Poczuć Miłość
|'5'| - Casandra - Życie To Bitwa
|'6'| - Dominika i Janusz Żyłka - Całuj, nie żałuj
-------------------------------------------------------
Pewnie domyślacie się, co takiego będzie na początku następnego rozdziału? :D
Powiem tak: Myślę, że to będzie zabawne, W mojej głowie to tak śmiesznie wygląda xD . Ta mina Rafaela xd . 
Czemu dzisiaj rozdział? WENA :D . Pisałam to w sumie... cztery godziny xD . W tym około godziny piosenki. Pisałam je z pamięci, więc za błędy w nich przepraszam. Najbardziej "pracowałam" przy pierwszej xD . 
Co sądzicie?
Robimy układ! I nie: to nie jest wymuszanie.
MINIMUM 10 komentarzy (razem z moją odpowiedzią) będzie się szybciutko szykował 40.3 rozdział ;D .
Ale fajnie by było widzieć więcej tych komentarzyków xD .
DobraNOX wizards ;D
PS: Jeżeli teraz tak patrzę na tę ankietę z bohaterami, to wygrywa Jean i Harry :D Ale mam zaciesz ^^ .
PPS: Jeżeli chodzi o wcześniejszą, na temat nowego opowiadania. Napiszę je i będę go publikowała na nowym blogu. Tylko najpierw skończę te wszystkie trzy części na tym blogasku ^^ .
Pozdrawiam,
Kaja Malfoy - Felton

Edit: Przez tę moją i Avady krótką "rozmowę" w komentarzach, zmieniam układ! Minimum 12 komentarzy! xD . Cieszcie się, bo na początku chciałam dać 20 xD . 

22 komentarze:

  1. Jejejejejejejeu! ggfgg! Piszę bez sensu!
    Świetny rozdział! Taak! Harry i Jas wreszcie są razem! Huhuhuhu! :D
    Ej co to za piosenka, bo kojarzę ale nie pamiętam tytułu:

    Modlę się kroplami wspomnień, łez
    Odkąd los zabrał mi Ciebie...
    Więcej nie ogrzeje mnie
    Pełne ciepła twe spojrzenie...
    Zerwano życia nić....

    xD
    Ale jak to 10 komentarzy!? Ludze dajemy mnóstwo komentarzy! Zostawcie choćby kropkę lub uśmieszek (bardziej jestem za uśmieszkiem), żeby było widać, że czytacie! :D Piszcie, bo tu normalnie zaraz zwariuję, jak nie dowiem się jaką zemstę przygotowują. Tak ja głupia nie domyślam się jeszcze! xD
    Głupi Cant! Przerwać im w takim momencie do jasnej ciasnej?!

    No to Kajuś kończę swój nieogarnięty komentarz i mam nadzieję, że Cię choć trochę zmotywowałam. A jak inni nie będą komentować (Chociaż na pewno będą, bo jak można tego nie skomentować?), to kurczę potnę się nożem do masła!

    Pozdrawiam i życzę wweny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale długi ten komentarz mi wyszedł. O.o

      Usuń
    2. Haha xD .
      Kuź! Zapomniałam napisać :_: . Jest to piosenka Gosi Andrzejewicz pt. "Zabierz Mnie" (za chwilkę dopiszę na końcówce notki).

      Nikt się nie domyśli jaka zemsta, bo to się dzieje w moim dziwnym umyśle xD .
      Przecież i tak Cant jest debilem xD
      Zmotywowałaś mnie i to bardzo! Przez Cb nie umiem się przestać śmiać! xD .
      Nie tnij się! xD . Bo ja sobie zrobię krzywdę! xD .

      No długi, długi xD . Chyba najdłuższy od Cb, jaki dostałam xD . A ja u Cb nadrobię za niedługo bloga :) OBIECUJĘ !

      Usuń
    3. To razem się potniemy? :DD I zjedzmy kanapkę z chlebem jak to moje przyjaciółki mówią. ^^

      Usuń
    4. Może? :D Hah. Dobra... przez te nasze komentarze zmieniam układ! w sumie... 12 komentarzy ma być! xD .
      Pozdrawiam,
      Kaja Malfoy - Felton

      Usuń
    5. Ej nie zrzucaj winy na mnie, że powiększyłaś liczbę komentarzy. Będą się na mnie wściekać, może... ;-; A siostra tak nie robi, no. :C :*

      Usuń
  2. No wiesz co!? W takim momencie!? Jak ja to przeżyje! Ja muszę i chcę wiedzieć co się stanie! Błagam pisz szybko i nie męcz nas! Bez dalszej części uschniemy jak kwiaty na pustyni czy coś takiego xd Rozdział przecudny*.* Życzę dużo weny żeby rozdział pojawił się szybko :P
    Pozdrawiam,
    Dark Liliane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie XD :D . Będzie warto czekać ^^ . (chyba xd) .
      Jeżeli wena mi tak dopisze, jak dzisiaj, to będę happy <3 .
      Dziękuję za komentarz :D (Tb tez Avadi,ale nie dopisałam tego w oddzielnym komentarzu, bo Wam ułatwię z układem! xd)
      Przerwanie w takim momencie --> Zamierzone :D
      Pozdrawiam,
      Kaja Malfoy - Felton

      Usuń
  3. Hej.:)
    Rozdział świetny, choć czuję niedosyt. Dlaczego nie napisałaś zemsty jeszcze w tym rozdziale, tylko się nad nami znęcasz, sadystko?! xD Piosenki idealnie dobrane, do każdej pary. Szczególnie podobało mi się Lustro, Mamuś, jak ja dawno nie słyszałam tej piosenki.. Chyba od czasów gimbazy.. Jaka ja stara.xD Czekam z niecierpliwością na kolejny.:) Duużo weny.:D
    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    amor-deliria-nervosa-dramione.blogspot.com
    dramione-badz-moja-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heja :D
      I trzeba było czuć niedosytek ^^ .
      Nie napisałam, bo wena mi zabroniła xD .
      Ja dzisiaj ciągle w szkole słuchałam tej piosenki (Lustro).
      Nie jesteś stara! xD .
      Dziękuję i także życzę wenki! :D

      Usuń
  4. Co tu mówić... podoba mi sie rozdział nic dodać nic ująć :) ale żeby kończyć w takim momencie? Czekam na kolejny rozdział :*
    Dużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O oł... 12 komentarzy razem z moim :_: .
      Tylko proszę nie mówcie, że już nie będzie więcej komentarzy :_: . Cieszę się, że jest aż tyle, ale fajnie by było, gdyby było więcej. Nie chodzi tylko u mnie, ale ogólnie u innych też bloggerek :)
      Cieszę się, że Ci się rozdział spodobał :)
      Jutro w szkole, bardziej postaram się opracować zemstę Freda i Jamesa ^^ .
      Jak wena kazała, tak zrobiłam :D .
      Pozdrawiam ;D
      Kaja M.-F. ;**

      Usuń
  5. To Kaja kiedy rozdział? :D Oj tak jestem niecierpliwa, a dzisiaj wybuchowa! A teraz to normalnie jeszcze bardziej, bo dopiero teraz sobie przypomniałam, że już jutro halloweenowy odcinek PLL, Nie mam bladego pojęcia po co ci to piszę, ale muszę komuś się wygadać! Trolololo.... :D XD :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuź! :_:
      Właśnie o 21:30 miałam oddać bratu laptopa, a jest już 21:32 , a on niecierpliwy xD .
      Daj mi dzisiaj odpocząć :_: . Mam już napisane, co będzie po zemście, a zemstę obmyślę dokładniej w szkole. Głowa mi już pulsuje :_: . Za dużo tej weny wykorzystałam xD . Ale już mam napisane dwie linijki! xD .
      Spoko :D . Nie ma sprawy xD . Mimo że nie oglądam, ale się nie gniewam ani nic, że mi o tym mówisz ^^ .

      Usuń
  6. Spoko. Odpoczywaj, odpoczywaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To wszystko jest idealnie opisane!!

    ------
    clover.
    http://hgranger-dmalfoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U Cb nadrobię :)
      10 i 11 rozdział czytałam na komórce, a jak będę miała czas i wejdę znów na lapka, to przeczytam 12 i skomentuję :)
      Pozdrawiam,
      Kaja Malfoy - Felton

      Usuń
  8. Cieszę się bardzo :D
    Mam nadzieję, że przebrniesz przez pierwsze rozdziały. Może są one lipne, ale to dopiero były początki, a teraz idzie mi całkiem nieźle :)
    Życzę powodzenia! :D
    Pozdrawiam,
    Kaja Malfoy - Felton

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest boskie, a teraz lecę czytać kolejna część :)
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś się nie wysłało, więc napiszę jeszcze raz. :/
    Widzę, że nie do końca wiesz jak zapisywać dialogi. Coś tam chyba świta, ale niewystarczająco. Szkoda, ponieważ wpisanie w google "dialogi zasady" nie zajmuje nawet minuty. Parę linków, które wyskakują:
    http://www.opowiadania-blogowe.pun.pl/viewtopic.php?id=515
    http://warsztatpisarza.wordpress.com/porady/ogolne-zasady-konstruowania-dialogu/
    http://www.jezykowedylematy.pl/2011/09/jak-pisac-dialogi-praktyczne-porady/
    http://www.ekorekta24.pl/proza/130-interpunkcja-w-dialogach-czyli-jak-poprawnie-zapisywac-dialogi
    http://www.piszmy.pl/zasady-pisania-dialogow-o-dialogach/Chapter.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby tylko dwie piosnki, a tyle wspomnień... <3
    Harry mym bogiem.! *.* To było takie... słodkie.! I w idealnym momencie "wtargnął" do piosnki *.*
    Wspólne zaśpiewanie "Życie to bitwa" Casandry było genialnym pomysłem.!
    Ah nasze zakochańce ^^
    Haha reakcja Cant'a mnie powaliła xd Dupek...Jak mógł im przerwać w takim momencie, co.?! I powiedz mi jak takiego nie miotnąć Avadą.?! xd
    Uhuhuhu zaraz się zacznie.!

    Lecę dalej ^^
    To$ka

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział :D No Harry i Jasmine są razem, jak fajnie :* Wygląda na to że Jean i Alexan też będą znów razem :D No a Harry to miał pomysł z tym dołączeniem do śpiewu Jasmine. A jeszcze jak się jej zapytał czy będzie jego dziewczyną. Mmmm :* No to zabieram się za kolejny rozdział :D
    Aga W ;)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy