sobota, 14 grudnia 2013

Podziękowania + Epilog !

Na początku... Wiadomość od Tośki! (Zachęcam do zgłaszania się do niej xD. Nie, że coś, ale... przeczytajcie no xD)

Witam wszystkich.! Z tej strony To$ka ^^


Mam do Was pewną propozycję. 

Jak pewnie dobrze wiecie, 29stycznia urodziny obchodzić będzie nasza kochana autoreczka tego opowiadania. Wpadałam na pewien pomysł na prezent dla niej w którym i wy możecie wziąć udział. Pomyślałam, że pewnie ucieszyła by się z takiego prezentu od jej czytelniczek. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, albo ogólnie by się chciał dowiedzieć o co chodzi, piszcie do mnie na GG-44824922 bądź pocztę wikiczacza@op.pl , a ja wam wszystko wyjaśnię. Oczywiście zrozumiem, jeśli komuś się pomysł nie spodoba, albo po porostu nie będzie chciał być jego częścią. Przecież to ma być tylko dobra zabawa i nie będę nikogo to tego przymuszać. To ma być wasza dobra wola. Ale…Tak jest jedno „ale”, z resztą jak chyba zawsze…Jeśli już się dowiecie to mimo wszystko, nie wyjawiajcie tego Kai.! Błagam Was.! Nie dajcie się złamać.! Musi wytrzymać do swoich urodzin i koniec kropka. Tak Kaja…Też Cię Kochamy ;3 

Eh z lekka to chaotyczne, ale tak to jest jak chcę do was przemówić (a nie wiem jak inaczej mam to zrobić), a konkretów dać nie mogę, bo ONA to czyta i by się mogła domyślić :_: 

Także…Czekam na Was. Mam nadzieję, że ktoś się odezwie, a jak nie…Cóż mówi się trudno ;3 

Miłego dzionka życzę.! 

To$ka
+++++
Może taki komentarz do tej wiadomości ode mnie... xD . Jeżeli chodzi o nie dacie się złamać... Jak błagałam Tośkę o to, by mi powiedziała co planuje, to później wyznała, iż przez to już głowa boli xD . Dlatego... mimo wszystko, nic mi nie mówicie, bo ona mnie wydziedziczy :_: xD .
-------------------------------------------
Zapraszam na >EPILOG< ! Jak go przeczytacie, wróćcie tutaj ;3 .
------------------------------------------
Chciałabym także zaprosić na bloga: http://dramioneforeverandever.blogspot.com/
------------------------------------------
Chciałam zrobić filmiki, ale próbowałam i.... klapa ;P .
Nie wyszło no...
Najpierw tak... Odpowiedzi na pytania od Was.
~~~
Pytania od Avady:
1. Co cię zainspirowało do napisania bloga?
Odp. Hm... Głównie to, by spróbować własnych sił, by napisać jakiegoś bloga Dramione...
2. Lubisz mnie?
Odp. No wiesz ty co?! XD Czemu nie miałabym Cię nie lubić <3 :* .
==
Pytania od zielonoo;* :
1. Gdybyś miała pisać to opowiadanie dalej, to z kim połączyłabyś małą Malfoy? :)
Odp. Hm... Nie mam pojęcia szczerze mówiąc... Naprawdę.
2. Czy miłość Dramione przetrwa razem do końca? Zawsze i na wieki?
Odp. Jasne <3
3. Jeżeli zamierzasz dalej pisać jakieś blogi to o czym? Co byś chciała zażec w tych opowiadaniach? Może masz już jakieś plany, pomysły?
Odp. Pomysłów mam masę! Nie tylko na blogi potterowskie. Niedawno przeglądałam sobie szablony i widziałam takie z przyjaciółkami... Naszedł mnie pewien pomysł, jednakże nie mam pojęcia czy wypali. To wszystko zależy :) .
==
Pytania od Emily i Ally :
1. Czy masz zamiar napisać nowego bloga?? Lub czy już jakiegoś piszesz?
Odp. Pewnie, że tak! Mam zamiar oraz teraz piszę także blogi!
==
Pytanie od Majki :
1. Czy napiszesz jeszcze jakieś opowiadanie na temat Dramione? Lub np. o czasach, gdy Jean i Harry są już dorośli?
Odp. Oczywiście, że napiszę. Może nawet jeszcze kilka <3 . Hmm... z tą drugą częścią poczekaj jeszcze w notce xD
==
Pytania od Nikodema (od razu mi się z kimś skojarzył xD) :
1. Co zrobisz z blogiem? Czy go usuniesz?
Odp. Zostawię go. Nie będę usuwała. Może ktoś będzie chciał powrócić do tej historii (w co wątpię).
2. Skąd czerpałaś pomysły na tutejsze opowiadanie?
Odp. Z najbliższego środowiska. Wykorzystywałam pewne sytuacje z mojego życia (dajmy przykład z tymi polskimi drogami, albo tirami w 29.4 rozdziale xD).
3. Czy starałaś się tutaj o oryginalność?
Odp. Tak. Poprzeczka jest bardzo wysoka, ale sądzę, że coś tutaj było oryginalnego :)
4. Co w tym opowiadaniu było dla Ciebie najważniejsze? Chodzi o to, co chciałaś właśnie przez nie nam przekazać.
Odp. Chciałam przekazać to, że każdy człowiek zasługuje na drugą szansę (albo nawet trzecią), jeżeli naprawdę nam na tej osobie zależy.
5. Czy "Zakazana" będzie miała szczęśliwe zakończenie?
Odp. "Zakazana" owszem. Ale czy kontynuacja... Tego nie wiem.
6. Czy chciałabyś napisać pewne opowiadanie Dramione z smutnym/tragicznym zakończeniem?
Odp. Tak. Chciałabym. Większość opowiadań o tej parze ma szczęśliwe zakończenia... Jak coś takiego czytam, to jestem zadowolona z szczęścia, ale nie zawsze musi być Happy End.
7. Skąd wzór wesela Dracona i Miony?
Odp. Pisałam te wesele, tak jak sobie wyobraziłam moje wesele :) .
8. Skąd czerpiesz pomysły? Tak ogólnie mówiąc.
Odp. Drugie pytanie od Cb ;3 .
9. Ulubiona postać z pierwszej i drugiej części?
Odp. Z pierwszej: Draco i Miona ; Z drugiej: Draco, Miona, Harry (Malfoy) i Jean :D
10. NAJBARDZIEJ ulubiona scena z pierwszej i drugiej części?
Odp. Pierwsza: Pocałunek Dracona i Miony pod jemiołą ; Druga: Zemsta na Cancie .
---------------------------------------------
No to tyle z pytaniami ;3
Jest dzisiaj 15 grudnia 2013 rok... Minęło 9 miesięcy i sześć dni od założenia tego bloga i rozpoczęcia tej historii... Jest mi naprawdę ciężko rozstać się z tą historią... Jest mi serio ciężko no! Na pewno każda bloggerka, bądź blogger, kiedy kończył swojego bloga, a szczególnie tego pierwszego, ma takie... po prostu takie emocje, których nie da się opisać... Dziękuję Wam za:
○Ponad 100 tys. wyświetleń
○42 obserwatorów (u mnie tak w bloggerze jest)
○Ponad 300 komentarzy
○Za to, że jesteście <3
Nie mam pojęcia, co by się działo z tym blogiem, gdyby Was tutaj nie było... Po prostu Was kocham no... <3 .
A macie tutaj dowód xD









Ale nie kończę tak w 100% te opowiadanie ;3 . O nie nie nie xD . Otóż... Jak jechałam do lekarza, słuchałam se muzyki i tu nagle w mojej głowie... pomysł na kontynuację!
Macie tutaj zwiastun (może nie zawodowy, ale zawsze coś)
Pytanie... Czy chcecie w ogóle kontynuację? xD .
Jbc. Macie tutaj fakty o blogu: >klik<
====================
Podziękowania... (Jeżeli źle napiszę nicki, to przepraszam, ale można się domyślić o kogo chodzi ;3)
To$ka : Za to, że mi pomagasz. Za to, iż mnie wspierasz. Za to, że mnie akceptujesz. Za to, że po prostu jesteś kochana <3 . Nie mogę się doczekać naszego spotkania <3 . Nie wiesz jak bardzo zawsze się cieszę, gdy mogę z Tb popisać na GG/FB, albo nawet rozmawiać przez Skype <3 . Jesteś naprawdę... Moją najlepszą koleżanką. Zawsze mogę na Cb liczyć <3 :*
Avada Snape : Za to, iż mnie wspierasz. Także mi pomagasz. Próbujesz dać mi wenę <3 . Za to, że jesteś :* .
Cho Ch. : Za to, że poświęciłaś swój czas na to, by mi betować rozdziały. Może nie betowałaś wszystkich, ale wiem, że wkładałaś w to dużo pracy, by poprawić te wszystkie moje błędy <3 . Dziękuję.
Zielonoo;* : Może dopiero od niedawna dowiedziałam się o Twym istnieniu (jak to brzmi o.o) to i tak Twoje komentarze (właściwie od wszystkich) dawały mi motywację do pisania. Dziękuję
Dark Liliane : Za komentarze.
Finite : Za pomysły.
Lily M. : Jakoś zniknęłaś ostatnio... Nwm czy nadal to czytasz, ale dziękuję, że jesteś/byłaś tutaj.
Esther: Ty chyba już mnie opuściłaś... Nie mam pojęcia, ale dziękuję za komentarze <3 .
Lau_Tua_Cantante: Mimo czasem krótkich komentarzy to i tak wena przychodziła. Dziękuję za to, że zostałaś.

Jest Was pełno. Naprawdę. Nie zdołam wszystkich tutaj wymienić, iż czas mnie goni (korzystam z okazji, póki przyjaciółka w łazience siedzi xD) . Właśnie! Tobie Domi także bardzo dziękuję! Dawałaś mi wenę! Rozbawiałaś mnie przy każdej okazji! Czy to w szkole, czy w sklepie... wszędzie! Dziękuję, że jesteś!

Wiedźcie, iż Was kocham. Rozstanie z tym blogiem dla mnie jest ciężkie... Ale wiedźcie, że nie opuszczam bloggosfery, a szczególnie Dramione!
Pozdrawiam wszystkich.
Kaja Snape.
+Zapomniałam! Zapraszam na nowego bloga! Rozdział pierwszy niebawem <3 . http://because-love-dramione.blogspot.com/
+Pokażcie, ile Was tutaj naprawdę było/jest! Poświęćcie te kilka sekund na pozostawienie tutaj komentarza. Jest to tylko dla Was chwila, ale dla mnie jest to OGROMNE szczęście. Te komentarze zostaną tutaj. Wystarczy kropeczka. Nawet maleńki punkt interpunkcyjny w komentarzu daje mi ogromne szczęście <3 .
+Epilog betowała Avada Snape . Dziękuję jej za to, oraz oficjalnie ogłaszam, że ona zostaje moją betą na "Because I Love You - Dramione" <3 .


27 komentarzy:

  1. Ooow, dziękuję ;** Mam nadzieję, że nie skończysz tego bloga, o nie :)
    Nie mogłam się zalogować O.o Fuck it !!!
    Cho Ch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja TOBIE dziękuję! Wytrzymywałaś ze mną przez ten cały czas xD :*
      Dziękuję <3
      Jak nie umiałaś? WTF? o.O xD :D

      Usuń
  2. Kurcze, gratuluję zakończenia bloga! Nie każdemu udaje się dotrwać do epilogu.
    www.douce-fleur.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewierze to już koniec ... ale cóż zawsze jest ten czas ..
    Kocham tego boga
    Paula;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaja... Zacznę od tego, że to może być długi komentarz. c;
    Po pierwsze z całego serducha gratuluje ukończenia bloga... wiem, że trudno jest się rozstać ze swoim blogiem, a zwłaszcza pierwszym.
    Po drugie, gratki za tyle wyświetleń, komentarzy i obserwatorów!
    Po trzecie, chcemy kontynuacje chcemy, a co! :*
    Po czwarte, nie ma za co! Ty też mi pomagasz <3
    Po piąte, czegoś nie ogarniam. Będziesz kontynuowała tą historię i pisała nowego bloga tak? C:
    Po szóste, serio? Bardzo mi miło! :D

    Cieszę się bardzo, że weszłam na tego bloga i pewnego razu zaczęłam pisać z Tobą na chacie, gdyby nie to nie gadałybyśmy teraz na gg razem z Tośką!

    Jesteś... niezwykła!
    Pozdrawiam i całuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długi jest :D xD
      1: Tak. Te emocje z rozstaniem PIERWSZĄ historią... nie do opisania.
      2: Dziękuję :*
      3: Tak myślałam, że to napiszesz xD :*
      4: Ale nie tyle, co Ty mi <3
      5: A to jeszcze niespodzianka xD . W ogóle sama nie wiem xD
      6: Serio, serio ^^ .

      A kiedy to się wszystko zaczęło... To tak nagle... A teraz? Jesteśmy rodzinką Snape <3

      Dziękuję... za wszystko <3

      Usuń
  5. Naprawdę to już koniec?
    Nie mogę uwierzyć... :c
    Dziękuję Ci za wszystko :*
    Lumossy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, pewnie uznasz że jestem leniwa, ale będąc na telefonie nie chciało mi się komentować. Cała historia, zarówno część pierwsza jak i druga, jest cudowna i nie zapomniana. Możesz być pewna, że na nowym blogu postaram się komentować i wspierać cię regularnie ;) Pozdrawiam cię serdecznie
    ~Olciak
    sm-przerwanatradycja.blogspot.com - jak masz czas i ochotę to wejdź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie umiem komentować na fonie :_: .
      Nie, nie uznaję Cię za leniwą ;3 .
      Dziękuję <3

      Usuń
  7. Pamiętałaś!
    A tak po za tym: hej
    Dziękuję, że wspomniałaś i przepraszam, że gdy zaczęła się druga część, a właściwie jeszcze wcześniej, przestałam komentować... Bo wiedz, że czytałam!
    Dobra, epilogu jeszcze nie, ale to nie ważne, zostawię to sobie na chwilę, gdy nie będę taka zabiegana, by w pełni móc rozkoszować się zakończeniem...
    Oficjalnie ogłaszam, że chcę kontynuację i, że możesz naskakiwać na mnie, truć, gadać i zmuszać mnie do czytania i komentowania :D Bo bardzo mi się, to jak piszesz, podoba, a po prostu... Cóż... Nie wiem dlaczego tego nie czytam. Czasami. Bo na ZO zawsze... A tu z opóźnieniem... Eh.
    No! Powiem tak,. te dwie historie były wspaniałe.
    Oh! Ja też powinnam podziękować Ci, To$ce, Avadzie... Kogoś pominęłam... W każdym razie ekipie z konferencji :D
    I jeszcze raz Tobie, Kaju, za genialne opowiadanie i siłę ducha, która pozwoliła Ci doprowadzić to do końca :D
    Genialne :D
    W. Finite - od bigamisty Rona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Pamiętałam!
      To dzięki Tobie mogłam coś mieć oryginalnego w Dramione. Właśnie biganizm.
      U Cb też rzadko komentuję... głównie właśnie dlatego, iż... no... nie miałam sił. Ale teraz staram się komentować ! <3
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  8. Awww*.* Kocham ten blog. Szkoda że już koniec:( Tylko prowadź go dalej<3 <3 <3 <3 ~Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      +W święta, albo w sylwestra pojawi się TUTAJ niespodzianka <3

      Usuń
  9. Dziekuje za odpowiedzi na dreczace mnie pytania. :D juz nie moge sie doczekac nowego bloga. Na ktorym z cala pewnoscia zawitam. Haha. Jeszcze raz dziekuje ze w ogole jestes, bylas i bedziesz ! ;* takich ludzi sie nie da nie kochac ! Pozdrawiam i mam nadzieje ze do zobaczenia niedlugo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah ! No i zapomnialam powiedziec ze ja chce jak najbardziej dalszy ciag ! :D i znakomity jest ten zwiastun ! Chyba najlepszy jaki dotad widzialam. ;*

      Usuń
  10. Ja to cię przepraszam za te krótkie komentarze, szczególnie ostatnio, ale mnóstwo zajęć i brak czasu, nie pozwalały mi na dokładne komentowanie. Wolałam zostawić coś po sobie, żebyś wiedziała, że nadal jestem i czytam.:)
    To już koniec? Nie mogę w to uwierzyć.. Rozwinęłaś się niesamowicie. To Dramione jest jednym z moich ulubionych. Zwiastuny, dobieranie zdjęć, muzyki świadczy o tym jak wiele czasu poświęcałaś temu blogowi. Jesteś niezwykłą autorką, Kaja. Pisz dalej, rozwijaj siebie, swoją wyobraźnię. Baw się słowem.
    Jesteś chyba najbardziej pozytywną autorką, z jaką dane było mi pisać. I dziękuję ci w tym momencie za każde napisane słowo, za każdą zmianę szablonu, za muzykę, zdjęcia. Za poświęcony czas. Za emocje, jakie wzbudzałaś swoim opowiadaniem. Za intrygowanie mnie do tego stopnia, że nie mogłam spać po nocach i zastanawiałam się co dalej.
    Po prostu.
    DZIĘKUJĘ. <3 :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam odpowiadać... A to, że... no zacznę od Twojego komentarza...
      Jak to czytałam... Płakałam. Naprawdę. Bardzo Ci dziękuję za takie słowa... Nigdy nie uważałam się za jakąś dobrą autorkę... Dziękuję, jeszcze raz...
      Tak... Ten blog... jest jakby cząstką mnie. Zostawiając go, zostawiam także część samej siebie...
      Dziękuję za komentarze. Mimo krótkie, ale nawet jeżeli widzę na moim gmailu: "Nowy komentarz do posta [...]" To się cieszę jak głupia, iż jednak jakaś osoba znów pozostawiła po sobie ślad :) .
      Dziękuję za poświęcenie czasu na czytanie tego opowiadania.
      Dziękuję <3

      Usuń
    2. Ej, nie miałaś płakać.:D Miałaś się cieszyć.:)

      Usuń
    3. To było pół ze szczęścia, pół ze smutku, no! xD :)

      Usuń
  11. Może mnie jednak znasz, a właściwie to NA PEWNO! :*
    Jestem zadowolony z tego, iż przez wszystkie upadki poszłaś do TEGO momentu! Szczerze... To dzięki Tobie polubiłem Dramione. A w ogóle to Harry'ego Pottera :D. Wiesz co? Zacząłem go czytać i nie żałuję swojej decyzji! <3
    MASZ pisać tę kontynuację! Bo do Cb na chatę wbiję! xD
    Pozdrawiam Cię!
    ~~Nikodem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no... Nikodem! To jednak Ty!
      Ej nie no... A nic mi o tym nie powiedziałeś? No Foch normalnie :_: Z przytupem! xD
      Dziękuję <3

      Usuń
  12. Czytam twoj blog od ok.7 rozdziału odkąd powstał nwm czy zrozumiesz o ck mi chodzi xd . Jest świetny, uwielbiam go i ciągle go czytam ♥ . Jesteś super ,świetnie wychodzi Ci to co robisz i rob to ciągle ♡. Nie zostawiałam komentarzy ,bo czytam blogi na telefonie jak mi sie nudzi ,a z telefonu nie moge zostawiać komentarzy ,bo sie nie da :(. PRZEPRASZAM Cie za to ,mam nadzieje ze wybaczysz :d .Sry za błedy ale znowu na fonie siedze a jest nowy i go nie ogarniam xd
    Koszyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah xD . Rozumiem xD
      Dziękuję za... ciepłe słowa :)
      Nie musisz przepraszać, bo sama nie umiem zostawiać komentarzy z fona xD .
      Dziękuję, że czytałaś ;3

      Usuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy