piątek, 21 marca 2014

Chapter 1. Przeprowadzka

 - Że kto?! 
 - Twoja córka, kretynie - warknęła panna Granger.
 - Nie pozwalaj sobie za...
 - Dobra, przestań już. Przyprowadziłam ci córkę do domu i ma tutaj zamieszkać Z TOBĄ. Wchodź Rosalinde.
 Kobiety przekroczyły próg domu młodego milionera. Kompletnie zdezorientowany, zamknął za nimi drzwi. Wkroczyli do salonu. Nastolatka trzymała ciągle kurczowo swoją torbę i miała spuszczoną głowę. Na pierwszy rzut oka była skryta.
 - O co tu chodzi, Granger?!
 - Możemy na osobności? - zapytała Hermiona.
 Przytaknął głową, po czym spojrzał na trzynastolatkę.
 - Usiądź sobie na kanapie i poczęstuj się czymś słodkim.
 Uniosła głowę i się lekko uśmiechnęła. Skorzystała z jego propozycji i poczęstowała się fasolką wszystkich smaków, które były postawione na misie na stoliku.
 Dorośli odeszli do kuchni.
 - Co się tu dzieje? - odezwał się od razu.
 - Streszczę ci tą historię. Rosalin jest córką mojej kuzynki, Julietty Sensi. Właśnie wczoraj zmarła w szpitalu. Jesteś jej ojcem, więc od razu obowiązek i odpowiedzialność przechodzi do ciebie. 
 - Ale jak w ogóle mogę mieć córkę?
 Wywróciła oczami.
 - Poprzez seks, do cholery! - syknęła.
 - Myślisz, że nie wiem, jak powstają dzieci?
 - No cóż... Po twoim pytaniu to wyszło na to, iż dzieci pochodzą na przykład z kapusty! Nie moja wina, że przespałeś się z Julie i masz tego konsekwencje!
 - Ale skąd pewność, iż ja chcę, by tutaj mieszkała?
 - Człowieku... Nie masz innego wyjścia! Ona musi mieszkać z tobą, bo nie pozwolę, by trafiła do domu dziecka!
 - A ty to niby kim jesteś, żeby mi rozkazywać?!
 - Jestem właśnie pracownicą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Miałam ją do ciebie przyprowadzić oraz przychodzić na kontrole KAŻDEGO DNIA.
 - ŻE JAK ?!
 - Że normalnie.
 - Ty to tak na serio?
 - Nie, na niby - prychnęła. - Jestem teraz całkowicie poważna, Malfoy! Weź się w garść i zajmij się córką!
 - A ty?
 - Co "ja" ?
 - Nie zajmiesz się nią?
 - Obecnie prawa rodzicielskie posiadasz tylko ty. Widzimy się jutro o osiemnastej. Do widzenia. - Odwróciła się na pięcie i zmierzyła ku wyjściu, po drodze przytulając do siebie dziewczynę na pożegnanie, po czym wyszła.
 Draco został całkowicie sam z nieznaną mu do końca dziewczyną, która jest jego córką. Przejechał dłonią po policzku. Westchnął cicho, ale jednak ciężko. Usiadł na fotelu, który stał naprzeciwko kanapy, gdzie siedziała szatynka.
 - Draco Lucjusz Severus Malfoy - przedstawił się, wyciągając ku niej rękę.
 Jakiś pierwszy krok musiał zrobić.
 Spojrzała na niego z lekka przerażona, zdezorientowana, zszokowana i zdziwiona, ale jednak cieszyła się z tego drobnego gestu. Wyobraziła sobie, jakby blondyn wyciągał ku niej pomocną dłoń, by pomóc jej wstać z ziemi po potknięciu na wystającą z ziemi gałąź.
 Uśmiechnęła się lekko, po czym uścisnęła mu dłoń mówiąc:
 - Rosalinde Julietta Nadine Sensi-Malfoy, tato.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dlaczego wszyscy myślicie, że to córka Dracona I HERMIONY ? xD .
Ile planuję rozdziałów? Około pięciu :) .
Nie zdążę wszystkich powiadomić o rozdziale. Śpieszę się z lekka (zmęczona xD) .
BraNOX ;*
Kaja.
PS : Nie mam pojęcia kiedy będzie NN na Rodzinie Snape !
PPS : Za błędy przepraszam.

6 komentarzy:

  1. No i się rozwiązało, że to nie córka Herm i Draco...
    Super rozdział :) Jestem ciekawa jak sobie Malfoy poradzi z córką :)
    Weny życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby Rosaline była córką Hermiony, byłoby ciekawie..
    Jak jest córką Julietty jest jeszcze ciekawiej!
    Próbuje wyobrazić Draco z córką..
    Wygląda to troche śmieszne, ale i słodko :3
    Nie mogę się doczekać rozdziału.
    Nie ważne gdzie..
    Weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam pomysł, jest godny podziwu :)
    Podoba mi się całe te spotkanie, jednak najbardziej końcóweczka :)
    A ja wiedziałam, że to nie jest córka Draco i Hermiony, ponieważ wcześniej zajrzałam do zakładki " Bohaterowie " :)
    Pozdrawiam i zapisuję się w Obserwatorach :)
    Layls
    dramione-teatr-uczuc.blogspot.com ~ Jakbyś miała ochotę wpaść, to zapraszam serdecznie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow wgl!!!! Wow! Wow! Wow! :D to jest G-E-N-I-A-L-N-E !!!!! (Wolalam przeliterowac, zeby lepiej dotarlo! :D) hahahaha.ale szok! Moimi pierwszymi myslami to tez byl wlasnie fakt, ze to corka Malfoy'a i Hermiony. :p haha. A tu taka niespodzianka. :D i hmm... ciekawe co bedzie dalej! Szkoda tylko, ze takie krotkie! Bo podoba mi sie strasznie. :D ehh.... ale sie nie moge juz doczekac! Od samego poczatku mi sie podobalo i dopiero jest pierwszy rozdzial, a ja tak jestem juz tym zafascynowana, ze wydaje mi sie ze bardziej sie nie da! :D nigdy chyba nie bylam tak zaciekawiona. ;** kocham!! <3 pozdrawiam! Weny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :D

    -----
    clover.
    http://hgranger-dmalfoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na ciąg dalszy, bo szczerze mówiąc w tym rozdziale niewiele się wydarzyło.
    Dramione True Love <3

    OdpowiedzUsuń

Pamiętasz tę zasadę? Czytasz=Komentujesz ?
Żyjcie proszę tą zasadą :) Każdy komentarz motywuje.
Jeżeli nie chcecie z swojego konta, to piszcie anonimem.
Bardzo bym się ucieszyła, gdyby czytelnicy pozostawiali po sobie ślad w postaci komentarza :*

~~Kaja Malfoy